امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

سه روزه فرمانداران سراسر کشور با موضوع انتخابات 98 در تهران آغاز شد 300x184 - همایش سه روزه فرمانداران سراسر کشور با موضوع انتخابات 98 در تهران آغاز شدترکمن نیوز: صبح امروز همایش سه روزه فرمانداران سراسر کشور با شعار «انتخابات ۹۸: گام دوم انقلاب، قانونمداری و بی‌طرفی، انسجام ملی» آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ نخستین روز همایش سه روزه فرمانداران سراسر کشور با برگزاری کمیسیون‌های سیاسی، امنیتی، حقوقی، اجرایی انتخابات، اطلاع رسانی، فناوری اطلاعات، پشتیبانی، بازرسی و حراست و استعلامات با محوریت انتخابات سال جاری و به ریاست معاونین وزیر کشور و دبیری فرمانداران منتخب در حال برگزاری است.

جلسه ارائه گزارش کمیسیون‌ها از بعد از ظهر نخستین روز همایش در حضور فرمانداران به مدت دو روز برگزار خواهد شد. همایش در روز پایانی با ارائه گزارش در حضور وزیر کشور و سخنرانی وی و میهمانان ویژه، به کار خود پایان خواهد داد.

این همایش سه روزه فرمانداران سراسر کشور به دستور وزیر کشور و به ابتکار و میزبانی معاونت سیاسی وزارت کشور از ۱۸ تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۸ در وزارت کشور برگزار می‌شود. در این همایش علاوه بر فرمانداران، استانداران، معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی و مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری‌های سراسر کشور نیز حضور دارند.

 

گردآوری:گروه خبری تورکمن نیوز

https://turkmensnews.com

منبع:isana

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز