امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

TN 2 22 300x202 - هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس پایان یافت+  تصاویرترکمن نیوز: روز دوم هفته هجدهم رقابت‌های کورس زمستانه گنبدکاووس با شرکت 80 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  در روز دوم هفته هجدهم رقابت‌های کورس زمستانه گنبدکاووس بعدازظهر جمعه 80 راس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون ثبت نام کردند که از این تعداد 14 رای اسب با نظر دامپزشک میدان حدف شدند و 66 راس اسب در هفت دور هزار، هزار و ۲۰۰ و هزار و 600 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان 4 میلیون و 366 هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفتگانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن +3 ساله در کلاس 5 به مسافت هزار و 600 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که یونس اورکلی با اسب صولت خان سام زودتر از خط پایان گذشت و رامین قهرمانی با اسب آلبارس و جواد آچاک با اسب آناشید۲ به ترتیب دوم و سوم شدند.

TN 3 16 300x202 - هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس پایان یافت+  تصاویر

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون +3 ساله در کلاس maiden به مسافت هزار متر بود که موسی محمدی با اسب تاواتک عنوان اول را به دست آورد و بنیامین جرجانی  با اسب زسکا و یونس اورکلی  با اسب امباپه به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون +3 ساله در کلاس برنده به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که بهرام بینایی با اسب کامیلا موفق به کسب مقام اول شد و آق اویلی بشگرد  با اسب بست گنبد و سراج الدین اندروا  با اسب مادیان گنج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

TN 4 8 300x202 - هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس پایان یافت+  تصاویر

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون +3 ساله در کلاس 5 به مسافت هزار و 200 متر شکل گرفت که کمال دلیجه عطا با اسب کی دو زودتر از خط پایان عبور کرد و آرمین آق آتابای با اسب سوپرا و رامین قهرمانی  با اسب ماه سروین ط به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های تروبرد +3 ساله در کلاس یک به مسافت هزار و 200 متر با یکدیگر رقابت کردند که امین محمدی با اسب تونیکس نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و رامین قهرمانی با اسب بنفیت و کمال دلیجه عطا  با اسب توی استوری نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

TN 5 7 300x202 - هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس پایان یافت+  تصاویر

در دور ششم اسب‌های دوخون +3 ساله در کلاس 3 به مسافت هزار و 600 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که محمد خوجملی با اسب آل بندر موفق به کسب مقام اول شد و سراج الدین اندروا  با اسب بریتانیا ۲ و نور محمد بهادر  با اسب امپراطور گری به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور هفتم اسب‌های تروبرد +3 ساله در کلاس 5 به مسافت هزار و 600 متر با یکدیگر رقابت کردند که امین محمدی با اسب دنزیباری عنوان نخست را کسب کرد و یونس اورکلی با اسب ادن لاین و محمد خوجملی با اسب فوکوس سرخ به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

TN 7 3 300x202 - هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس پایان یافت+  تصاویر

چابکسوار برتر:

امین محمدی با دو قهرمانی به عنوان چابکسواران برتر امروز معرفی شدند.

TN 1 23 300x202 - هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس پایان یافت+  تصاویر

لیست اسب‌هایی که به دلایل فنی توسط پزشک میدان از دور رقابت‌ها حذف شدند:

دور اول:آدبیک

دور دوم:دژ- هوراکان-کازوما

دور سوم:بی تاب- گاد آف وار- جان پرنس

دور چهارم:فست

دور پنجم:

دور ششم:سالار بندر- رگنار- آی نوا- آذاراکس-آماش

دور هفتم:مون راکت

TN 6 5 300x202 - هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس پایان یافت+  تصاویر

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز