امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

ghatar 19d 300x186 - سومین قطار کانتینری چین وارد گمرک اینچه برون شدگنبدکاووس-ترکمن نیوز-   مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ گفت: سومین قطار کانتینری چین با ۴۱ واگن از طریق مرز بین المللی اینچه برون وارد استان گلستان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  محمدرضا قربانی، مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 گفت: سومین قطار کانتینری چین عصر روز گذشته (18 دی) با 41 واگن از طریق مرز بین المللی اینچه برون وارد استان گلستان شد.

وی افزود: این قطار کانتینری حامل محصولاتی است که از کشور چین وارد کشور شده که بخشی در استان تخلیه و بقیه در تهران تخلیه می شوند.

قربانی با بیان اینکه هفته آینده نیز یک قطار دیگر وارد استان می شود، تصریح کرد: با راه اندازی کریدور بین المللی اینچه برون از این پس قطارهای چین از مرز اینچه برون وارد استان و پس از انجام کارهای گمرکی محموله خود را از طریق خطوط ریلی به سایر نقاط کشور انتقال می دهند.

وی خاطرنشان کرد: این محصولات پیش از این از طریق کامیون با صرف هزینه های بیشتر وارد می شد که با راه اندازی کریدور بین المللی اینچه برون در هزینه ها صرفه جویی شده و ایجاد اشتغال را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 اظهارامیدواری کرد: به منظور تداوم این قطار کانتینری همه مسئولان به ویژه گمرک در حمل و نقل بین اللملی کمک کنند تا بیشترین سهم را کشور ما داشته باشد./شبستان

 

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز