امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    36773

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    18:32 | ۱۱ مهر ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

payan valibal 300x200 - روز نخست مسابقات والیبال ساحلی تور تک‌ستاره بندرترکمن با صعود ۲ نماینده ایران پایان یافتوالیبال-ترکمن نیوز-  روز نخست مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی تور تک‌ستاره بندرترکمن عصر امروز با برگزاری ۱۰ دیدار در زمین ساحلی شهرستان بندرترکمن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران،  دیدار عصر نخستین روز مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی تور تک‌ستاره در بندرترکمن امروز با حضور پرشور تماشاگران گلستانی با برگزاری 5 دیدار دیگر در زمین ساحلی شهر بندرترکمن برگزار شد که با پیروزی 3 نماینده کشورمان همراه بود.

در نخستین دیدار عصر امروز، تیم ایران یک با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی در بازی نخست دور مقدماتی به مصاف تیم ایران پنج به مصاف پرویز فرخی و بهنام توکلی رفت که درپایان با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست داد.

تیم ایران یک در ست‌های اول و سوم به ترتیب با امتیاز21 بر 18 و15 بر 9 به پیروزی رسید و تیم ایران5 در ست دوم بازی با امتیاز 23 بر21 به پیروزی رسید.

مرتضی بشردوست و علیرضا برومند به عنوان داوران اول و دوم در این بازی قضاوت کردند.

همچنین در دیدار دوم، تیم ایران2 با ترکیب رحمان رئوفی و حامد میرزاعلیدر زمین شماره یک به مصاف نماینده جمهوری چک رفت که در پایان ساحلی‌بازان ایران در پایان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدند.

ایران2 در ست‌های اول و دوم به ترتیب با امتیازهای 21 بر15 و 21 بر16 مقابل حریف خود به برتری دست یافت.

آقایان نور محمد محرابی و گل محمد کر داوران اول و دوم این دیدار بودند.

در دیدار سوم عصر امروز، تیم ایران سه با ترکیب آق محمد سلاق و عباس پورعسگری نیز در نخستین بازی خود در تورجهانی بندرترکمن به مصاف تایلند2 رفت که در پایان ساحلی بازان ایران با نتیجه 2 بر صفر به یک پیروزی قاطع دست یافتند.

تیم ایران3 در دو ست پیاپی با امتیاز های 21بر16 و21 بر11 مقابل حریف خود به برتری رسیدند.حبیب مقیمی و محمد مقدم بازی ایران3 را قضاوت کردند.

همچنین در دیدار دیگر تیم ایران7 با ترکیب ابوالحسن خاکی‌زاده و رضا نقیبی زاده به مصاف نماینده قزاقستان رفت که در پایان قزاقستان توانست با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم ملی نوجوانان ایران بگذرد. قزاقستانی در 2 ست پیاپی با امتیازهای 21 بر11 و 21 بر16 مقابل نماینده ایران به برتری رسیدند.

علی اکبر صدر و مسعود حمدانی به عنوان داوران اول و دوم در این بازی قضاوت کردند.

همچنین در زمین شماره دو تیم ایران4 در برابر تایلند یک قرار گرفت که در پایان ساحلی‌بازان تایلند با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.نماینده تایلند در ست‌های اول و دوم با امتیازهای 22 بر 20 و 21 بر 14 در برابر ایران به پیروزی دست یافتند.

آقایان نوید زنده روحیان و علیرضا قلی‌زاده بر این بازی قضاوت کردند.

مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی تور تک‌ستاره بندرترکمن فردا با برگزاری باقی مانده دیدارهای مرحله مقدماتی در بندرترکمن پیگیری می‌شود.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

  • پیروزی قاطع نمایندگان ایران در نخستین روز تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی بندرترکمن – سایت خبری market-center

    […] روز نخست مسابقات والیبال ساحلی تور تک‌ستاره بندرترکمن… […]

  • مرحله مقدمانی تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی در بندرترکمن پایان یافت – سایت خبری market-center

    […] روز نخست مسابقات والیبال ساحلی تور تک‌ستاره بندرترکمن… […]

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز