امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

فرماندار ترکمن در مراسم تجلیل از خبرنگاران:

خبرنگاران حلقه واسط بین مردم و مسئولین هستند+تصاوير

اخبار بندرترکمنتورکمن نیوز فرماندار شهرستان ترکمن گفت: خبرنگاران حلقه واسط بین مردم و مسئولین هستند.

به گزارش پايگاه خبری و تحليلی ترکمن های ایران،  الیاس هیوه چی در مراسم تجلیل از خبرنگاران به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و بزرگداشت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاران رفتار، کنش ها و کردار مسئولین را به مردم انتقال و از سوی دیگر میزان رضایتمندی مردم را به مسئولین انعکاس می دهند.
وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمت کشان عرصه خبر افزود: خبرنگاری حرفه پرمشقت و از مشاغل سخت محسوب می شود که همراه با محدودیت های زیادی است و کسانی می توانند در این عرصه ایستادگی کنند که عاشقانه با انگیزه و علاقه خاص کار کنند.
هیوه چی در خصوص اشتغال خبرنگاران در حوزه های دولتی و خصوصی گفت: خبرنگاران در حال حاضر در هر دو بخش در حال فعالیت و ایفای نقش هستند.
وی در ادامه به ویژگی یک خبر خوب پرداخت و گفت: یک خبر خوب بایستی شفاف، روشن و صحیح باشد تا مطالعه کننده و شنونده استفاده کافی از خبر را ببرد.
فرماندار با اشاره به تیتر خبر” باران رحمت الهی آتش سوزی میانکاله را خاموش کرد” اظهار داشت: علی رغم ۲۰ ساعت تلاش نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان ترکمن و بهشهر، با یک متن غیر واقعی و نادرست، زحمات این عزیزان را نادیده گرفتند اینگونه اخبار ممکن است باعث دلسردی تلاشگران شود.
وی تصریح کرد: رسالت خبرنگاران در حوزه حرفه ای و تخصصی باید به گونه ای باشد که اخبار بطور صحیح، شفاف، کامل و جامع در جامعه انتشار یابد چرا که این حرفه تخصصی و بر مبنای علم است و بایستی با دیدگاه علمی پیش رود.
فرماندار گفت: جایگاه خبرنگاران جایگاه مهمی است و هم نیاز مند امانتداری در انتقال اخبار است و هم به گونه ای باشد که باعث امید و نشاط اجتماعی شود
در پایان مراسم پس از پرسش و پاسخ در خصوص مسائل شهرستان، از خبرنگاران واصحاب رسانه توسط فرماندار ترکمن با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز