امروز : جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

والیبال-ترکمن نیوز- سرمربی تیم والیبال نشسته روانکارهای گلستان پس از برتری قاطع در مقابل تیم هیات اراک، از عدم حضور مسئولان شهرستان گنبدکاووس در مسابقات و فقدان حمایت معنوی آنان انتقاد کرد.

Ravankarhaye Golestan TN 4 300x200 - تیم پرافتخار والیبال نشسته گنبدکاووس از حمایت معنوی مسئولان محروم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران، به نقل از ایرنا, فرشید عاشوری شامگاه جمعه و پس از پایان بازی تیمش با هیات اراک در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: برای حضور در مسابقه به همه مسئولان دعوتنامه فرستادیم تا با حضور خود و تماشای بازی باعث دلگرمی و انگیزه برای تیم شوند.
وی با انتقاد از مسئولان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با عدم حضور مسئولان، شاهد بی مهری از سوی آنان هستیم که این زیبنده تیم قدرتمندی چون روانکارهای گلستان نیست.
وی در خصوص بازی تیم خود در مقابل هیات اراک گفت: در ابتدای بازی از یک ارنج متوسط استفاده کردیم تا دیگر بازیکنان را هم به بازی بگیریم و از همین جهت فاصله امتیازی در گیم اول کم و نزدیک بود.
وی افزود: در ادامه بازی با چند تغییر، نبض بازی را بطور کامل در دست گرفتیم و از همین جهت هم فاصله امتیازی تیم روانکارهای گلستان (گنبد) با هیات اراک زیاد شد و توانستیم با یک برد قاطع به 3 امتیاز ارزشمند این بازی دست پیدا کنیم.
سرمربی تیم والیبال نشسته روانکارهای گلستان گفت: هیات اراک متشکل از بازیکنان بومی است که ارزش های خود را دارد و برای هر تیمی قابل احترام خواهد بود.
سرمربی تیم والیبال نشسته هیات قم هم در مصاحبه پایان بازی ابراز داشت: امروز بازی سختی را پشت سر گذاشتیم زیرا در مقابل یک تیم قوی به میدان رفته بودیم.
علی اصغر سعیدی افزود: خستگی بازی دیروز و نداشتن بازیکن روی نیمکت باعث شد تنها بتوانیم یک گیم خوب بازی کنیم و پس از آن اسیر بازی منسجم تیم میزبان شدیم.
وی همچنین گفت: برخلاف تمرین های خوبی که تیم دارد متاسفانه هنوز به هماهنگی لازم نرسیده و گرداننده اصلی در میدان نداریم.
وی گفت: تیم هیات اراک از تمام جهات در فشار است و این فشارها باعث شده بازیکنان به ویژه از نظر روحی آن طور که شاید و باید نتوانند به بازی های خود بپردازند.
مسابقه تیم روانکارهای گلستان و هیات اراک در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته کشور عصر روز جمعه در گنبدکاووس برگزار شد که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

گردآوری: گروه خبری ترکمن نیوز

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز