امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    47271

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    13:02 | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

139508101732263629071494 1 300x188 - گام دوم انقلاب حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی استاخبار گنبدکاووستورکمن نیوز امام جمعه شهرستان گنبدکاووس گفت: نظام جمهوری اسلامی ما به معنای واقعی جمهوری و اسلامی است و همین سبب ممتاز شدن ما در دنیا شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌های ایران؛ به نقل از تسنیم، حجت الاسلام محمود ترابی در جلسه بررسی ابعاد بیانیه مقام معظم رهبری به جوانان با حضور روسای هیئت‌های ورزشی، قهرمانان و نخبگان ورزشی این شهرستان اظهارداشت: به گفته تحلیل‌گران غرب نظام جمهوری اسلامی ما از هیچ‌جا گرفته نشده و مهم‌ترین ویژگی کشور ما در این است که در نظامی زندگی می‌کنیم که خود مردم آن را انتخاب کردند.

وی افزود: بالاترین دستاورد انقلاب ما جمهوری اسلامی است و جمهوریت و مردم‌سالاری ما همواره با معنویت همراه بوده است.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: اسلام انقلابی ما شهادت و جهاد را با لطافت همراه کرد زیرا مکتب اسلام مکتب ستیز نبوده و با لطافت و مهربانی همراه است. ایثار و فداکاری مکتب ما در جهان دیده نشده و به صورت یک اسطوره جدید در دنیا مطرح است که می تواند دنیا را تغییر دهد.

وی ادامه داد: تحول، برپایی نظام و استقامت و پای نظام ماندن از دستاوردهای این انقلاب است که باید جوانان این موضوعات را مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام ترابی گفت: ما بزرگ مقاومت را در جهان شکل دادیم و باید جوانان ما این مقاومت را در درون خود تقویت نمایند. مقاومت در برابر دشمنان قطعا پیروزی را به دنبال دارد.

وی یادآور شد: در گذشته جهان بین دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود و انقلاب اسلامی ما در کنار این 2 قطب قرار گرفت و توانست یکی از آنها را خلع سلاح کند.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: اکنون جهان 2 قطبی اسلام و استکباری شدن است و ما باید به یاد داشته باشیم که آمریکا تنها کشور استکباری نیست بلکه شیطان بزرگ است که نمی‌توان به آن در هیچ زمانی‌اعتماد کرد.

وی اضافه کرد: اگر قبول کنیم آمریکا در حال اهتزار است هرگز در برابر او تسلیم نخواهیم شد و امیدوار هستیم تا به زودی اسلام بر کفر غلبه کند.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: گام دوم بیانیه رهبر معظم انقلاب، گام جهانی شدن و نگاه به جامعه‌سازی با توجه به تمدن نوین اسلامی است. ما باید گفتمان مشترک برای رسیدن به اهداف بلند داشته باشیم.

وی ادامه داد: دنبال گفتمان‌سازی غالب هستیم تا با جهت‌گیری مشترک به قرارگاه متصل شویم. در این مسیر باید ایده‌ای ارائه دهیم که ذهنیت مشترک ایجاد کند و ایده‌ای موفق است که افکار عمومی به‌روزرسانی کرده و دستورالعمل تیتر اول ذهن مردم قرار گیرد.

حجت الله یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس اظهارداشت: برآن شدیم تا جلسات مستمر را برای تبیین بیانیه مقام معظم انقلاب در راستای گام دوم انقلاب برگزار کنیم و با شناخت و مطالعه قبلی بتوانیم از بیانات رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف به کار ببریم.

وی افزود: جوانان ما با پیگیری موضوعات بیانیه و با هدف خاص باید پای کار بیایند و ما هم بتوانیم با برگزاری جلسات منظم این بیانیه را بین جوانان تبیین کنیم.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز