امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    111199

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    15:31 | ۱۹ خرداد ۱۴۰۱

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

TN 3 19 300x199 - هفته اول دوره روزنامه‌نگاری در شرق گلستان برگزار شد+تصاویرترکمن نیوز – اولین دوره آموزش حرفه ای روزنامه نگاری ویژه خبرنگاران شرق استان گلستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  دومین روز از دوره حرفه ای روزنامه نگاری ویژه خبرنگاران شرق گلستان در سالن ارشاد شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

این دوره ی آموزشی با فراخوان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود مورد استقبال خبرنگاران شرق استان واقع شد و جمعی از علاقمندان به یادگیری دوره های خبرنویسی، گزارش نویسی،مصاحبه ، نگارش و روابط عمومی در این دوره ثبت نام کردند.

بر اساس این گزارش دوره آموزش روزنامه نگاری حرفه ای برای خبرنگاران با همکاری خانه مطبوعات استان و با حضور اساتید برجسته روزنامه نگاری کشور طی 5 هفته در 10 جلسه برگزار می شود که روز گذشته 18 خرداد آغاز شد و در هر هفته 2 روز به صورت متوالی این دوره آموزشی برنامه ریزی شده است.

هفته اول آموزش روزنامه نگاری طی دو روز در رشته خبر و خبرنویسی بود که با حضور استاد محمد حسین بدری برگزار شد.

طبق گفته خانه مطبوعات گلستان در انتهای دوره به پذیرفته شدگان در آزمون نهایی، مدرک معتبر و قابل ترجمه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است سابقا یک دوره آموزش روزنامه نگاری در شرق گلستان با حضور اساتید و روزنامه نگاران داخل استانی برگزار شده است که طبق گفته شرکت کنندگان در آن دوره بسیار سطح آن بالاتر و با کیفیت تر از دوره حال حاضر بوده است و این دوره کارگاه آموزش حضوری، دومین دوره آموزش خبرنگاری در شرق گلستان به شمار می رود.

همچنین تاکنون دو دوره آموزش مجازی روزنامه نگاری برای خبرنگاران استان گلستان برگزار شده است که بسیار سطح کیفی و آموزشی مطلوب و خوبی داشته است.

گزارش از: یاشار نیازی

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز