امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    60809

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    3:57 | ۱۳ شهریور ۱۳۹۸

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

مسکونی سیلززدگان 300x200 - تحویل ۵۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده به سیلزدگان گلستان تا پایان شهریورتورکمن نیوز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به روند رو به رشد تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده استان اظهار کرد : بر اساس سهیمه اولیه تمامی واحدهای تعمیری پایان یافته و در زمینه بازسازی نیز تلاش داریم تا پایان شهریور ۵۰۰ واحد مسکونی را به مردم تحویل دهیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛     مهندس میرمحمد غراوی در هفدهمین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان ضم تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین علیه السلام و یاران وفادار ایشان، تصریح کرد: خوشبختانه روند بازسازی و بهسازی منازل آسیب دیده شتاب گرفته و سهمیه استان از 17 هزار و 500 واحد به 21 هزار واحد ارتقا یافته است.

وی افزود: سهمیه استان در زمینه تعمیرات واحدهای مسکونی 10 هزار 500 واحد بود که بخوبی پایان یافت و علاوه بر آن 2250 واحد دیگر تعمیراتی نیز در حال انجام است.

وی یادآور شد: تا کنون پی کنی 4576 واحد پایان یافته، 3276 واحد در مرحله فنداسیون است و ساخت اسکلت و سقف 1747 واحد به اتمام رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان ضمن تقدیر از تمامی دستگاه های همراه در زمینه بازسازی و نوسازی ، گفت: در زمینه پرداخت غرامت به کشاورزان به دلیل اختلافات موجود بین پژوهشکده فضایی و جهاد کشاورزی در خصوص پهنه آب گرفتگی روند کُند است که مقرر گردیده تا 15 شهریور اختلافات حل شود پرداخت خسارات انجام شود.

غراوی خاطر نشان کرد: پس از مصوبه هیات دولت تهسلات مورد نظر جهت جبران خسارات بخش صنعت ابلاغ شده و روند آن در حال اجراست.

وی با اشاره به خسارات وارده به بخش های زیربنایی ادامه داد: اعتبارات ابلاغی به دستگاه های اجرایی مختلف توزیع شده و اعتبارات جبران خسارت به شهرها و روستاها نیز از طریق سازمان شهرداری ها و دهیاری ها ابلاغ شده و در حال حاضر دستگاه های اجرایی باید نسبت به مبادله موافقت نامه و جبران خسارات تاسیسات زیربنایی اقدام کنند.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز