امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    98844

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    9:32 | ۰۵ مرداد ۱۴۰۰

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

300x211 - امضای قرارداد با ۶ والیبالیست تیم والیبال لیگ برتری شهرداری گنبدکاووسترکمن نیوز:  مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس گفت: قرارداد با ۶ والیبالیست مطرح بومی و سه بازیکن غیربومی برای همراهی این باشگاه در فصل آینده لیگ برتر کشور امضا شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  جمال الدین واحدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: “میکائیل تاجر، یونس قلیچ نیازی، عبدالحمید چوگان، موسی سخاوی، احسان دوجی و ادریس دانشور” از بازیکنان بومی و ” سعید مصطفی وند، علیرضا جلوه و حسین امیری” بازیکنان غیربومی تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل جدید مسابقات لیگ برتر درسال جاری هستند که قرارداد آنها رسمی و ثبت شده است.

وی افزود: علاوه بر این بازیکنان، قرارداد سه بازیکن بومی و جوان سال گذشته تیم شهرداری گنبدکاووس به نام‌های “مبین علاقی، احسان سعیدی و مختار بوش” در صورت تایید کادر فنی برای فصل پیش رو تمدید خواهد شد.

واحدی اضافه کرد: حدود هفت یا هشت بازیکن دیگر مورد نیاز تیم شهرداری گنبدکاووس برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از بین بازیکنان (علاقمندان) بومی که در فراخوان و تست‌های ورزشی باشگاه حضور داشتند، جذب خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: از چند روز پیش که فعالیت‌های ورزشی باشگاه به سبب شرایط حاد کرونا و با تصمیم ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان تعطیل شد، روند تست‌ آمادگی از بازیکنان درحال انجام بود.

وی گفت: درصورتی که شرایط جسمانی این بازیکنان برای حضور در مسابقات لیگ برتر فراهم نباشد، با هماهنگی کادر فنی چند بازیکن باتجربه بومی یا غیربومی دیگر تا قبل از شروع لیگ یا در نیم فصل نخست جذب خواهند شد.

واحدی، از جذب اعضای کادر فنی تیم شهرداری گنبدکاووس نیز خبر داد و افزود: تمرینات این تیم از ۱۶ مردادماه جاری برای حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر والیبال آغاز خواهد شد.

به گفته وی، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در فصل آینده که از مهر ماه آغاز می شود با ترکیبی از بازیکنان بومی، غیربومی و جوان در لیگ شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد، امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که فرهاد قائمی از مشهورترین آنها است.

تیم شهرداری گنبد در نخستین و دومین حضور خود در لیگ برتر در سال های ۹۷ و ۹۸ در رده هفتم قرار گرفت و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال نیز رده پنجم را از آن خود کرد.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز