Kurse 15تورکمن نیوز- اخبار سوارکاری: هفته نهم مسابقات کورس اسب‌دوانی بهاره گنبدکاووس در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، در هفته نهم این رقابت‌ها عصر جمعه ۵۷ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبردداخلی در هفت دور هزار و هزار و ۵۵۰ متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۵۹۶ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفت‌گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن سه تا پنج ساله با امتیاز نبرده به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که یاسر جرجانی با اسب زولان زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و طاهر گوگ نژاد با اسب کیارش (۳) و جواد آچاک با اسب مادیان طلا به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های تروبردداخلی دو ساله با امتیاز مبتدی به مسافت هزار متر بود که ابوطالب چاریزاده با اسب اس ای فرمول عنوان اول را به دست آورد و بنیامین جرجانی با اسب تریفیک چلنجر و آرمین آق آتابای با اسب پرشین چلنج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون چهار و پنج ساله و ۵۲ تا ۶۴ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که بنیامین جرجانی با اسب اورتیناز موفق به کسب مقام اول شد و قربان محمد اودک با اسب فرنیا و نورمحمد بهادر با اسب کومانچی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های تروبردداخلی سه و چهار ساله و ۲۴ تا ۳۶ امتیازی به مسافت هزار و ۵۵۰ متر شکل گرفت که کمال دالیجه عطا با اسب پری مون زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد و آرمین آق آتابای با اسب مجیک و عیدمحمد غراوی با اسب تک نواز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۲۴ تا ۳۴ امتیازی به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که محمد خوجملی با اسب آذامر نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و جواد آچاک با اسب النترا و بنیامین جرجانی با اسب خوش تیپ نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

اسب‌های تروبردداخلی چهار تا ۹ ساله با امتیاز هندیکاپ برگزار کننده رقابت دور ششم به مسافت هزار و ۵۵۰ متر بودند که ابوطالب چاریزاده با اسب چرچیل مقام اول را کسب کرد و بنیامین جرجانی با اسب کاررا و جواد آچاک با اسب سابرینا به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در دور هفتم و پایانی اسب‌های دوخون سه ساله و دو تا ۶ امتیازی به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که ستار مهرانی با اسب پوینده زودتر از سایرین به مقصد رسید و بنیامین جرجانی با اسب فربال و طاهر گوگ نژاد با اسب گلدی خان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در هفته نهم رقابت‌های اسب‌دوانی کورس بهاره گنبدکاووس، ابوطالب چاریزاده با کسب دو مقام نخست بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت.

هفته‌های دهم و یازدهم این رقابت‌ها ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود./ مهر

 

telegram

شبکه خبری گلستان، ایران و جهان:

telegram.me/TurkmensNews

 

مطالب مرتبط:

دعوت شورای اسلامی شهر گنبد کاووس از شهروندان برای حضور در ر

مراسم ساعت زمین خاموش در میراث جهانی گنبد قابوس/ افتتاح نمای

حمایت نماینده مردم شهرستان گنبد کاووس از هاوش+عکس

سالروز درگذشت امام‌جمعه فقید اهل سنت گنبد کاووس/هشت سال از ر

احراز صلاحیت تنها یک نفر از حوزه انتخاباتی مجلس دهم گنبد کاو

حضور والیبال شهرستان گنبد کاووس با نام باشگاه ورزشی هاوش در

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram