TurkmensNews Telegram TN

Bahman tayebi 01تورکمن نیوز- اخبار ورزشی بسکتبال: مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به انتقاد از ناظر بازی بسکتبال شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان پرداخت و از پیگیری اتفاقات بازی سخن گفت.

به گزارش سایت خبری تحلیلی تورکمن نیوز، بهمن طیبی شامگاه دوشنبه پس از پایان بازی پرحاشیه تیم های شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان که منجر به توقف ۱۵ دقیقه ای در بازی شد با انتقاد از ناظر بازی اظهار کرد: وظیفه ناظر این است که بر قوانین بازی مدیریت کند نه بر مسائل دیگر.

طیبی افزود: امروز همه شاهد بودند که ناظر نتوانست به خوبی بازی را مدیریت کند و فکر می کنم این موضوع را همه قبول داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در دقایقی که تیم شهرداری بازی را در دست گرفته بود با توقفی که ایجاد شد بازی از دست شهرداری خارج شد و با صحبتی که با کارشناسان انجام دادم آنها نیز معتقد بودند که پس از آن وقفه شهرداری نتوانست روال قبل را از سر بگیرد.

وی تصریح کرد: از ناظرانی که تجربه بالایی دارند انتظار بیشتری داریم و امیدوارم فدراسیون بسکتبال فیلم بازی را بازبینی کند و در بازی های بعدی از ناظرانی استفاده کند که حق تیمی از بین نرود و تماشاگران با ناراحتی سالن را ترک نکنند.

 مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: هر اندازه که در حوزه اختیارات من باشد این موضوع را پیگیری خواهم کرد تا پس از این شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

گفتنی است، بازی نخست مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان در خانه با نتیجه ۷۹ بر ۷۴ نتیجه را به پالایش نفت آبادان واگذار کرد. در حالی که ۶ دقیقه و ۲۹ ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود به علت اعتراض تماشاگران علیه قضاوت داوران و پرتاب ترقه، ناظر حدود ۱۵ دقیقه بازی را متوقف کرد و داوران به همراه بازیکنان تیم میهمان وارد رختکن شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

شبکه خبري تورکمن نيوز:
telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

امضای تفاهم نامه بین نظام مهندسی و میراث فرهنگی استان گستان

برگزاری آموزش و روخوانی قرآن در مسجد امام حسن (ع) گمیش تپه +

چهار پایگاه امدادی، ایمنی و سلامت توسط هلال احمر گنبدکاووس ب

مدارس طبیعت در گنبدکاووس تاسیس شود/ دیوار مهربانی را به عرصه

جشنواره اقوام در آزادشهر برگزار می‌شود

مامور در خلاف معذور نيست بلكه مسئول است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram