Ali Nasibiتورکمن نیوز - اخبار فرهنگی گنبد کاووس: مشاور جوان استاندار گلستان، در همایش کارآفرینی روز چهارشنبه گفت: از بانیان و حامیان برگزاری همایش کارآفرینی جوانان در گنبدکاووس باید قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، علی نصیبی اشتغال را مهم‌ترین دغدغه نسل جوان و تحصیل کرده دانست و اضافه کرد: برای رفع این دغدغه بایستی فرصت‌ها و ظرفیت‌های هر شهرستان شناسایی و به نسل جوان معرفی و آموزش‌های لازم در راستای کارآفرینی به آنان ارائه شود.

 

وی ایجاد ثروت و توسعه فناوری به همراه ایجاد اشتغال را از مهم‌ترین اهداف کارآفرینی برشمرد و یادآور شد: امروز مدل کسب و کار نسبت به گذشته بسیار متفاوت و توام با خلاقیت و نوآوری و استفاده از فناوری شده است که کار آفرینان نیز باید به این سمت حرکت نمایند.

 

وی بابیان اینکه کارآفرینی سبب ایجاد اشتغال می شود، تصریح کرد: یکی از مشکلات فعلی جوانان تحصیل کرده، مهارت نداشتن آنان است که باید دانشگاه ها علاوه بر آموزش نسبت به مهارت آموزی دانشجویان و تربیت کار آفرین اقدام نمایند.

 

نصیبی از برگزاری همایش‌های توسعه باهمکاری حوزه مشاوران جوان استاندار و فرمانداری‌های چهارده گانه در شهرستان‌های استان گلستان خبر داد و اظهار داشت: همایش استانی توسعه گلستان 16 دی ماه امسال درگرگان برگزار می‌شود.

 

مشاور استاندار در پایان، از جوانان تحصیل کرده استان گلستان خواست از تجارب کارآفرینان برتر این استان بیشتر استفاده نمایند.

 

برای دیدن گزارش تصویری همایش کارآفرینی در سالن ارشاد گنبد کاووس اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط:

بهره‌برداری از دو پایگاه بسیج و یک سالن ورزشی در گنبدکاووس

5306 داوطلب گنبدکاووس در آزمون کارشناسی ارشد به رقابت پرداخ

انتخابات در استان گلستان سربازرس ندارد/ واگذاری امکانات دولت

علت جدایی و طلاق بازیگر مشهور زن از همسر فوتبالیستش اعلام شد

برگزاری جام روستا قهرمان در بندرگز

سفر دکتر روحانی رئیس جمهور محترم به ترکمنستان در اسفند ماه 9

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram