Saregh 12 Eاخبار علی‌آباد کتول-تورکمن‌نیوز: فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول از دستگیری سارق سابقه‌دار که اقدام به سرقت ۱۵ دستگاه خودرو سواری کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر اژدری اظهار داشت: در پی چند فقره سرقت خودرو که اغلب در حاشیه‌ها و مکان‌های خلوت شهر صورت می‌گرفت، ماموران پلیس آگاهی  ضمن بررسی شیوه‌های سرقت، تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق را آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه و بررسی شیوه همه سرقت‌ها که همه به یک روش و با شناسایی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی صورت می‌گرفت، ماموران به یکی از سارقان سابقه‌دار با پرونده‌های متعدد که به تازگی از زندان آزاد شده بود مشکوک شدند و این سارق سابقه‌دار را تحت کنترل نامحسوس خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول تصریح کرد: با کنترل رفت و آمدهای مشکوک این سارق سابقه‌دار و سر نخ‌های به دست آمده، سرانجام ماموران وارد عمل شدند و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفی گاهش دستگیر کردند.

سرهنگ اژدری ادامه داد: با دستگیری متهم و تحقیقات صورت گرفته راز سرقت خودروهای دست دوم و فاقد تجهیزات ایمنی فاش شد و سارق پس از مواجهه با ادله لازم از سوی پلیس به 15 فقره سرقت خودروهای سواری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول با اشاره به کشف 5 دستگاه خودروی مسروقه از متهم افزود: صحنه سرقت 10 دستگاه خودرو  پراید که پس از سرقت در شهرهای گرگان و آق قلا توسط متهم در حاشیه جاده رها شده بود بازسازی و 4 همدست این سارق سابقه‌دار نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به شناسایی مالباخته‌ها تصریح کرد: متهمان پس از اوراق کردن خودروهای سرقتی لاشه این خودروها را در حاشیه جاده‌ها رها می‌کردند،که پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

مطالب مرتبط:

آتش سوزی هتل روتانا واقع در خیابان امام رضا (ع) در مشهد

گزارش تصویری نماز جمعه در مصلی اهل سنت گنبد کاووس / 10 مهرما

ترامپ در دیدار با لاوروف خواستار فشار روسیه بر ایران و سوریه

اسب‌هایی که در کورس بهاره ۹۶ ترکمن‌صحرا مجوز رقابت‌ دارند+تص

قهرمانی مازندران در مسابقات ژیمناستیک جام دوستی در شهرستان گ

آسفالت معابر روستای آق قایه در بخش مرکزی شهرستان گنبد کاووس+

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram