امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

به بهانه دهم آذرماه روز مجلس:

به نماینده مجلسی که از او انتظار می‌رود

  • کد خبر :

    86557

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    23:27 | ۱۵ آذر ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

شورای اسلامی 1 300x200 - به نماینده مجلسی که از او انتظار می‌رودترکمن نیوز:  خود می‌گوید خداوند دو چیز را در وجود من قرار نداده است یکی ترس و دیگری طمع

مصالح ملی و امور مذهبی را هر کس همراه خود قرار داده بود او نیز همراه او بود. مردی از دیار اردستان با لباسی ساده از کرباس….. و شجاعتی بی نظیر، آنجا که وقتی عمال رضا خان فریاد زنده باد زنده باد رضاخان سر دادند او بود که فریاد زد مرده باد رضا خان و زنده باد من…… و براستی نیز زنده ماند به بلندای تاریخ…. مدرس, این مرد قانون و قانونگذار….
و اما دنا پلاس بگیران امروز و معترضان به ندادن ماشین‌های شاسی بلند برای بازدید از حوزه‌های انتخابیه برای شنیدن درد دل مردمانی که هنوز مهر رای به نماینده محبوب و مطلوب‌شان از شناسنامه شان خشک نشده‌اند، چه خوب ساده زیستی و قناعت مدرس را معنا کرده‌اند……
وام‌های چند صد میلیونی هم در این روزگار بس ناجوانمردانه تحریم کنندگان و دیوانگان غرب زمین و بزدلان اروپایی, برای مردمانی که برای گرفتن وام ده میلیونی صدها بار پله‌های بانک را بالا و پایین روند هم نوش جانشان….. و اما منازعات سیاسی و جناحی‌شان که هر روز کلید دار امید و تدبیر را که روزگاری افتخار ترکاندن دیوار بلند و مستحکم تحریم را داشت به فحش و ناسزا می‌خوانند و در کمترین مرز واژگان قانونی که خود واضع آنند مرتکب جرم سیاسی و توهین و افترا می‌شوند نیز به کنار….. اینکه در این مدت کوتاه دوبار مورد تذکر مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته‌اند نیز بماند. و اینکه آیا در این مدت شش ماه, شش قانون کاربردی تقنین کرده‌اند یا نه، مردم قضاوت خواهند کرد…. قضاوت خواهند کرد در مورد اقدام راهبردی لغو تحریم اخیرشان که آیا همچون نامی که آن را می‌خوانند باعث لغو تحریم خواهد شد یا نه…. و ما زیر فشار معیشت ماندگان, آثار این قوانین را به نظاره خواهیم نشست تا شاید نصیبمان که از ترکاندن دیوار تحریم توسط رئیس دولت حاصلی نشد از قانون راهبردی بهارستان نشینان که این همه برای ابلاغ قانون لغو تحریم به رئیس جمهور هم عجله کردند, راهبردی حاصلی شود و از فشار معیشت رها و به گشایش رفاه برسیم…..

اما در سطح منطقه‌ای خرد که زیاد هم خرد نیست از شادمهری که مهر وظیفه‌مندی نمایندگی‌اش به حوزه انتخابیه خود رسیده است یا نه باید از مردمان دیارش پرسید و اینکه در کدام نقطه این چرخه و مدار ایستاده است پرسید و خواست از او گزارش عملکرد سه ماه و شش ماه‌اش را, تشکر می‌کنیم از تذکر به وزیر آموزش و پرورش در موضوع حداقل حقوق مرزی کارکنان خدوم این وزارتخانه در کوموش‌دفه و گنبد که در نوع خود کار شایسته‌ای بود که می‌بایست از طریق کمیسیون مربوطه پیگیر باشد, نه با یادآوری به وزیر مربوطه ….

باشد که روحیه مطالبه‌گری و تبلیغات تیم رسانه‌ای ایشان در شش ماهه دوم دوران خدمتش اثرات خویش را برجای بگذارد.

باشد که نماینده ما در چنبره شعار زدگی گرفتار نشود…و به هر رای موافق و مخالفش در قالب قانون تصویبی, جوابی برای رای دهندگانش داشته باشد.

✍️ یوسف ایگدری

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز