امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    68939

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    10:26 | ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

کاندیداها 300x182 - نتيجه بررسی صلاحيت‌ها امروز به داوطلبين اعلام خواهد شدتورکمن نیوز رئيس هيأت نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: نتيجه بررسي صلاحيت ها امروز از طريق فرمانداري هاي مراكز حوزه انتخابيه به داوطلبين اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  حمیدرضا بهمنی نژاد در گفتگو با واحد مركزی خبر گفت: برابر تبصره 4 ماده 52 قانون انتخابات پس از مهلت 20 روز بررسی شكایات توسط شورای نگهبان، نظر قطعی و نهایی در خصوص تایید یا رد صلاحیت داوطلبان امروز از طریق فرمانداری های مراكز حوزه های انتخابیه سراسر استان به افراد اعلام خواهد شد.

وی همچنین در خصوص آن دسته از افرادی كه در سیر مراحل قبلی در هیأت مركزی نظارت انتخابات تایید صلاحیت گردیده اما شورای نگهبان نظر به رد صلاحیت آنان داشته است گفت: این قبیل افراد می توانند شكایات خود را از 12بهمن ماه تا 14 بهمن ماه به مدت 3روز به دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان واقع در خیابان پنجم آذر، بلوار شهید حسام و یا به آدرس مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی در تهران ارائه نموده و رسید دریافت نمایند.

بهمنی نژاد در مورد احتمال تایید صلاحیت افرادی كه در مرحله قبل صلاحیت آن ها احراز نگردیده بود گفت: با توجه به بررسی شكایات این قبیل افراد در شورای نگهبان و دریافت مدارك جدید از آنان صلاحیت تعدادی از این افراد به تایید شورای نگهبان رسیده كه از طریق فرمانداری های مراكز حوزه انتخابیه به آن ها اعلام خواهد شد.

رئيس هيأت نظارت بر انتخابات استان گلستان همچنین افزود: اعلام قطعی اسامی داوطلبین واجد شرایط نهایی در روز 22 بهمن ماه توسط شورای نگهبان اعلام خواهد شد و داوطلبین انتخابات و طرفداران آن ها فقط از تاریخ 24 بهمن ماه الی 30 بهمن ماه بمدت یك هفته می توانند در چارچوب مقررات تبلیغات نمایند.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز