امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    17047

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    19:18 | ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

Eshteghal 5O 300x190 - ایجاد سه هزار و 504 شغل در گنبدکاووس 12 درصد بیشتر از سهمیه ابلاغی بوده استگنبدکاووس-ترکمن نیوز- معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس از ایجاد سه هزار و 504 شغل در سال 96 در این شهرستان خبر داد و گفت: ایجاد این تعداد شغل 12 درصد بیشتر از سهمیه ابلاغی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، عبدالقدیر کریمی روز چهارشنبه در نخستین جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان که باحضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان برگزار شد، افزود: کل تعهد اشتغال گنبدکاووس درسال گذشته سه هزارو 119 شغل بود که درسایه تلاش ادارات و نهادها، تعداد سه هزارو 504 شغل ایجاد شد.
وی، سهمیه احتمالی ایجاد اشتغال گنبدکاووس درسالجاری را افزون بر پنج هزار شغل اعلام کرد و گفت: برای تحقق اشتغال امسال، مدیران و کارشناسان ادارات و نهادهای باید با روحیه و کار جهادی و استفاده از همه ظرفیت ها تلاش نمایند.
کریمی، یکی از ملاک های مهم ارزیابی مدیران در سال جاری را میزان تحقق سهمیه ابلاغی اشتغال دانست و اضافه کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان، دغدغه و مطالبه جدی نظام، رهبری، دولت و استاندار گلستان است و نباید در این حوزه شرمنده مردم شویم.
وی با تاکید برضرورت همکاری بیشتر بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، تصریح کرد: از این پس هر هفته یا هر دو هفته یک بار جلسات پیگیری پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها در این شهرستان تشکیل می شود و مدیران نیز موظفند پیگیر پرونده های اشتغال در بانک ها باشند.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی ادارات و نهادهای این شهرستان در حوزه اشتغال ارائه و از بانک های عامل خواست در پرداخت تسهیلات این بخش بیشتر همکاری نمایند.
عبدالحکیم سلاق افزود: دبیرخانه اشتغال گنبدکاووس درحوزه تسهیلات اشتغال فراگیر تبصره 18 تعداد 28 طرح، در تسهیلات اشتغال روستایی 97 طرح و در تسهیلات مشاغل خانگی 224 طرح را آماده کرده که بیشتر آنان در کارگروه شهرستان و استان تصویب و به بانک های عامل معرفی شده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

https://t.me/ITNAnews

لینک عضویت کانال تلگرام

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز