امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

الله رضایی مصاحبه ترکمن نیوز 300x225 - 1800 مسکن سیل زده شهر و روستا تحت پوشش بنیاد مسکن قرار می‌گیرد+فیلم مصاحبهاخبار گنبدکاووس – ترکمن نیوز: رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گنبدکاووس از تامین اعتبار برای جبران خسارت منازل مسکونی آسیب دیده شهر و روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  ولی الله رضایی عصر امروز در حاشیه بازدید وزیر اقتصاد و دارایی از محلات سیل زده در گفت و گو با خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: با توجه به برآورد اولیه کارشناسان بنیاد مسکن از خسارتهای وارد شده از سیل اخیر شهرستان گنبدکاووس بیش از ۱۸۰۰ واحد در شهر و روستا آسیب دیده است.

وی افزود: در بعد تامین خسارت در شهر ۵۰۰ میلیون ریال وام مسکن و ۱۱۰ میلیون ریال بلاعوض در نظر گرفته شده است و در روستاها تسهیلات مسکن ۳۵۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه و ۱۰۰ میلیون ریال نیز بلاعوض برای کمک به منازل مسکونی پرداخت می‌شود.

رضایی در ادامه تصریح کرد: برای بازسازی و تعمیرات منازل مسکونی خسارت دیده نیز ۸۰ الی ۱۵۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه و ۲۰ میلیون ریال نیز کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

رییس بنیاد مسکن افزود: کارشناسان بنیاد مسکن درحال عرضیابی خسارات وارده به منازل مسکونی شهر و روستا هستند.

وی در خاتمه تاکید کرد: باتوجه به هماهنگی انجام شده با بخشداری و شهرداری؛ شهروندان و روستائیان خسارت دیده به شهرداری ها و در روستاها به دهیاری ها مراجعه و نام نویسی کنند تا به نوبت کارشناسان بنیاد مسکن با برآورد خسارت تسهیلات مورد نیاز سیل زدگان را اعطا نمایند.

گزارش از: یاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز