امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

خاتم الانبیا 300x200 - بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) گنبد کاووس ، یکی از موثرترین مراکز درمانی شرق استان استاخبارگنبدکاووس-ترکمن نیوز- دکتر زنگانه رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)‌گنبد کاووس درراس جمعی از همکاران ، با کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، دراین نشست ابتدا دکتر زنگانه ضمن تقدیر از فرصت پیش آمده ، به ارائه گزارشی از خدمات درمانی ارائه شده پرداخت و وضعیت سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان در شهرستان را تشریح کرد.وی با عنایت به ضرورت تعامل همه حوزه های خدمت رسان تاکید کرد که در ارتباط وتعامل با سایر ادارات نقش فرمانداری را به عنوان نماینده دولت در شهرستان مهم ارزیابی کرد.

کریمی نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: هم افزایی درحوزه کاری شهرستان دربین همه دستگاهها وجود دارد وتاکید بر افزایش این هم افزایی است تا بتوانیم مسیر توسعه را با سرعت بیشتری طی نماییم.

وی با عنایت به اینکه شهرستان گنبد کاووس از جمله شهرستانهای محروم استان است ، وجود بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) را به عنوان یکی از بهترین بیمارستانهای استان وکشور ، به لحاظ درمانی بسیار موثر دانست.

بیمارستان خاتم الانبیاگنبد کاووس واقع در استان گلستان، شهرستان گنبدکاووس بیمارستانی است با وسعت حدود ۱۴ هکتار و با زیربنای ۳۳۰۰۰ مترمربع در قسمت جنوبی شهرستان گنبدکاووس واقع شده که در بهمن ماه سال ۱۳۷۵ با ۵۰ تخت ثابت توسط رئیس وقت مجلس شورای اسلامی و وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افتتاح گرددید و هم اکنون با ۱۵۰ تخت فعال ثابت فعالیت می‌کند.

لینک عضویت در کانال تلگرامی

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز