امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

Farsh Turkmen Saadat TN 4 1 300x200 - برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در همدانایران-ترکمن نیوز-  چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، دستبافته‌های سنتی، تابلو فرش، گلیم و جاجیم از سوم تا نهم آذرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن های ایران، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، دستبافته‌های سنتی، تابلو فرش، گلیم و جاجیم از 3 تا 9 آذرماه در محل نمایشگاه های بین‌المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه تعداد 60 واحد از شهرهای همدان، تهران، قم، مشهد، تبریز، بوکان، سنندج، یزد، اصفهان، ارومیه، کاشان، نائین،گنبد کاووس، بروجن، شیراز و اراک محصولات خود را در فضایی به مساحت 3 هزار متر مربع در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.

محصولات این شرکت‌کنندگان شامل انواع فرش دستباف اردکان، یزد و کاشمر، انواع فرش و تابلو فرش ابریشم قم، فرش‌های نفیس تبریز، افشار و بیجار، اصفهان و نائین،گزل بافت قشقایی، انواع فرش‌های چله ابریشم و کرک و گل ابریشم، گیاهی سنندج، گلیم و گبه شیراز، انواع فرش‌های بختیاری و یلمه، اراک، ساروق و جیریا است که به لحاظ تنوع و کیفیت، گستره وسیعی را شامل می‌شود.

در نمایشگاه امسال برنامه‌های ویژه‌ای نیز اجرا می‌شود که رنگ و رویی تازه به این نمایشگاه می بخشند که از این برنامه‌ها می توان به حضور اتحادیه صنف فرش‌فروشان و انجمن طراحان قالی استان همدان، ثبت نام و برگزاری دوره‌های قالی‌بافی و… اشاره کرد.

مراسم افتتاح این نمایشگاه در روز شنبه 3 آذرماه با حضور مسؤولان مرتبط استانی برگزار خواهد شد و ساعت بازدید از آن نیز همه روزه ساعت 15 تا 20:30 و در روز جمعه به صورت یکسره 10 ساعت تا 20:30 است.

 

گردآوری:گروه خبری ترکمن نیوز

https://turkmensnews.com

منبع:fars

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز