امروز : جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

ساحلی تورنومنت جهانی بندرترکمن گلستان ایران 35 1 300x202 - برگزاری دومین سال متوالی تور جهانی والیبال ساحلی مهم‌ترین رویداد ورزشی گلستاناخبار والیبالتورکمن نیوز: رییس هیات والیبال استان گلستان از برگزاری مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی با میزبانی گلستان برای دومین سال متوالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ عیسی سنگدوینی در گفت و گو با خبرنگار تورکمن نیوز اظهار داشت: برگزاری دومین سال متوالی مسابقات والیبال ساحلی به میزبانی گلستان از مهم‌ترین رویدادهای بین المللی ورزشی این استان به شمار می‌رود که با تلاش و پیگیری بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان موفق به کسب این امتیاز برای والیبال گلستان شدیم.

 

وی افزود: رقابت های بین المللی والیبال ساحلی در اوایل مهرماه 98 با حضور تیم های مطرح خارجی در یکی از شهرهای استان برگزار می شود.

سنگدوینی تاکید کرد: رقابت های بین المللی والیبال ساحلی فرصتی طلایی محسوب می شود در مسیر رونق بخشیدن و مطرح کردن ورزش استان در سطح جهانی و همچنین معرفی جاذبه های گردشگری و صنایع دستی منحصر به فرد این استان در سطح جهانی.

بر اساس گزارش خبرنگار تورکمن نیوز: در سال گذشته میزبانی برگزاری تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی در شهر بندرترکمن یکی از بهترین و باشکوه ترین مسابقات کشوری بود که با حضور و تشویق بی نظیر مردم استان گلستان و استقبال خوب ورزشکاران در این شهر تاریخی تورکمنصحرا برگزار شد.

لازم به ذکر است در تمامی روزها و ساعات برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در شهرستان تورکمن تمامی جایگاه های پر از تماشاچی بود که با تشویق جانانه خود عامل اصلی دلگرمی و پیروزی تیم نماینده گلستان و ایران شدند، کما اینکه در برخی از شهرهای دیگر چون بابلسر نیز تور تک ستاره والیبال ساحلی برگزار شد اما از استقبال شایان ذکری برخوردار نبود و حتی شاهد بودیم در برخی از اخبار منتشره از تصاویر پرجمعیت تماشاگران بندرترکمن برای اخبار نقاط دیگر استفاده شد.
بندرترکمن؛ شهر بندری زیبا با جاذبه های گردشگری متنوع و صنایع دستی زیبا از قبیل روسری، شال، قالی و نمد و انواع شیرینی و غذاهای سنتی و تورکمنی است و از سمت شمال به کوموش تپه، از سمت غرب به دریای مازندران و خلیج گرگان، از سمت جنوب به شهر کردکوی و ارتفاعات جهان نما و از شرق به شهر گرگان محدود می‌شود.

گلستان یك میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد كه از اقوام و مذاهب مختلف هستند. بندرتركمن واقع در شمال غرب استان گلستان افزون بر 60هزار نفر جمعيت دارد و بیش از 80 درصد جمعیت این شهر تورکمن هستند.

گزارش از: یاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز