امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

تورکمن نیوز: استقبال از چهار قهرمان جهان شهرستان گنبدکاووس که موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند امروز پیش از ظهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ مراسم استقبال از ملی پوشان سپک تاکرای گنبدکاووس و عبدالجلیل قرنجیک بازیکن تیم ملی والیبال با ویلچر جمهوری اسلامی که در تورنمنت چهارجانبه کشور ژاپن موفق به کسب مدال طلا و عنوان بازیکن کلاسA این مسابقات شده بود که در مسابقات جهانی تایلند خوش درخشیدند پیش از ظهر امروز برگزار شد.

تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران در حالی به عنوان قهرمانی جهان رسید که برای کسب این عنوان به مصاف رقبایی با تجربه تر و بزرگتر از خودشان به لحاظ سنی حضور در مسابقات جهانی بودند.

جوانان تیم ملی سپک تاکرای ایران توانستند از سد تیم های هنگ کنگ، پاکستان، بنگلادش و نهایتا تیم سرسخت کامبوج بگذرند تا در حضور ۱۰ تیم حاضر در دویژن A به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

شایان ذکر است که تیم ملی زیر ۲۳ سال کشورمان برای اولین در رقابت های جهانی که سن آزاد است حضور پیدا کردند و در سه بخش تیم ایونت، دبل و رگو به مصاف حریفان رفتند.

بر اساس گزارش خبرنگار تورکمن نیوز: ۳ بازیکن نوجوان تیم ملی سپک تکرای ایران از گلستان و گنبدکاووس با نام های؛ یاسر پردل، امیر حسین قرنجیک و عارف صفایی از بازیکنان تاثیرگذار و خوب تیم بودند.

تورنمنت چهارجانبه بسکتبال با ویلچر میتسوبیشی که با حضور تیم های ملی ایران، ژاپن، استرالیا و کره جنوبی از 7شهریور در توکیو آغاز شده بود و روز گذشته با قهرمانی ملی پوشان بسکتبال با ویلچرکشورمان به پایان رسید.

270d - استقبال گرم گنبدی‌ها از قهرمانان جهان+ تصاویریاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز