امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    83035

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    8:33 | ۰۲ مهر ۱۳۹۹

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

300x188 - آزمون‌های جامع تعیین سطح و مدرسین روحانیون اهل سنت در گنبدکاووس برگزار می‌شودترکمن نیوز: سرپرست شعبه گنبدکاووس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور از برگزاری آزمون‌های جامع تعیین سطح و مدرسین روحانیون اهل سنت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  علیرضا شابدین اظهار داشت: آزمون های جامع تعیین سطح و مدرسین روحانیون اهل سنت شمال کشور سوم مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

شابدین درباره برگزاری آزمون های جامع تعیین سطح و مدرسین اهل سنت، گفت: دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با هدف تربیت طلاب عالم و آگاه، متخصص، متعهد و آشنا به مسائل روز با رعایت اصول بهداشتی مطابق با پروتکل های بهداشتی استان، اقدام به برگزاری آزمون های جامع تعیین سطح روحانیون می کند.
وی با اشاره به اعطای مدرک رسمی معتبر وزارت علوم به طلاب و روحانیون اهل سنت، افزود: طلاب و دانش آموختگانی می توانند در این آزمون ها شرکت نمایند که ضمن تایید مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، دروس حوزوی خود را در سطح مورد تقاضا به پایان رسانده باشند و فاقد مدرک علمی معتبر باشند.
وی تصریح کرد: آزمون فوق موضوع آزمون های سال ۱۳۹۸ می باشد که به دلیل شیوع بیماری کرونا به سال ۱۳۹۹ موکول گردید.
سرپرست شعبه گنبد دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور درباره زمان و تاریخ برگزاری آزمون جامع تعیین سطح، گفت: طبق ابلاغیه معاونت آموزش و پژوهش دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، آزمون سطح یک روز پنج شنبه مورخ ۹۹/۷/۳ ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر و آزمون سطح دو جامع تعیین سطح و مدرسین نیز در همین روز از ساعت ۱۴:۰۰ عصر تا ۱۸:۰۰ برگزار خواهد شد.
علیرضا شابدین در ادامه سخنان خود با بیان اینکه، آزمون ها در دو حوزه امتحانی گرگان و گنبد برگزار خواهد شد و مکان برگزاری آزمون ها در گنبد مجتمع آموزشی شمس می باشد افزود: آزمون سطح سه مدرسین نیز روز پنج شنبه مورخ ۹۹/۷/۳ در دو نوبت صبح و عصر به شرح: نوبت اول شامل (دروس فقه، اصول فقه و حدیث) صبح ساعت ( ۸:۳۰ تا ۱۲:۱۵ ) و بعداز ظهر همان روز (دروس ادبیات عرب، علوم قرآن، تفسیر و قواعد فقه) ساعت (۱۴:۰۰ تا ۱۹:۰۰) برگزار می گردد.
وی به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون را الزامی دانست و افزود: شرکت کنندگان از آوردن تلفن همراه به داخل جلسه آزمون خودداری کنند و داوطلبان باید نیم ساعت قبل از شروع آزمون، در محل آزمون حضور به هم رسانند.
وی همچنین به رعایت نکات بهداشتی نیز تاکید نمود و افزود: داوطلبان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله مناسب در طول آزمون اهتمام ویژه به عمل آورند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز