TurkmensNews Telegram TN

Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/Sport-News/Boxing/Box-1395/Tir-Mah-95/داوری-بوکس.jpg'
There was a problem loading image 'images/Sport-News/Boxing/Box-1395/Tir-Mah-95/داوری-بوکس.jpg'

داوری بوکستورکمن نیوز - اخبار بوکس گلستان: رییس هیات بوکس گلستان از برگزاری کلاس داوری با حضور 30 داور از استانهای سمنان، خراسان شمالی و گلستان با حضور مدرس و داور درجه یک بین المللی فدراسیون بوکس در شهرستان گرگان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، علی بیانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کلاس داوری درجه 3و ارتقا بوکس با حضور داوران سه استان از یک تیرماه آغاز و به مدت 5 روز با حضور صادقپور داور درجه یک بین المللی و مدرس فدراسیون بوکس در شهرستان گرگان در حال برگزاری است.
وی اضافه کرد: طبق توافق صورت گرفته در دیدار حضوری با مسوول کمیته داوران کشور ،میزبانی برگزاری دوره آموزشی ارتقای سطح داوری به استان گلستان محول شده است.
به گفته وی این دوره ها بصورت منطقه ای برگزار می شود و بر اساس فراخوان صادره نمایندگانی از استان های همجوار در این دوره آمورزشی شرکت کرده اند.
بیانی همچنین ازاعزام سه تن ازداوران ملی و با تجربه گلستان جهت قضاوت در مسابقات قهرمانی بوکس کشور در مازندران خبر داد و افزود: محمد ترمیمی و روزبه اکرامی به همراه امیر مدرسی اواخر تیرماه عازم مازندران می شوند تا در شهر بابل به قضاوت در این مسابقات بپردازند.
رییس هیات بوکس گلستان از برپایی اردوی انتخابی جوانان و نوجوان استان در سوم تیر ماه در گرگان خبر داد و افزود: بوکسور های حاضر در این اردو زیر نظر مسوول کمیته فنی و مربیان به تمرین خواهند پرداخت و در پایان نفرات برتر به عضویت تیم منتخب استان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور درمی آیند.
وی به برپایی اردوی تمرینی مشترک بین تیم منتخب استان و مازندران در اواسط تیرماه نیز اشاره کرد و گفت: با هدف افزایش سطح فنی و ارتقای آمادگی مشتزنان گلستانی این اردو برگزار و مشتزنان دو استان در قالب مسابقات دوستانه به مصاف هم خواهند رفت.
بوکس گلستان دارای 700 مشتزن بوده که زیر نظر 50 مربی و داور مشغول فعالیت هستند./ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

برای عضویت کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

کانال های آبرسان مجتمع میگو گمیشان در حال احداث است

هماتوهیدروزیس؛ بیماری نادر و عجیبی که در آن بیمار خون عرق می

مدیرعامل بهسازی ایران: هویت تاریخی گرگان باید به جهانیان معر

سرمایه‌گذاری بلندمدت در رشته سوارکاری استان گلستان

برگزاری بیش از 10 هزار نشست انتخاباتی در گلستان

ريزش كوه در محور آزادشهر - شاهرود

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram