photo 2016 12 15 10 08 41اخبار والیبال- تورکمن‌نیوز: در پی شکست‌های پی‌درپی هاوش، حاشیه‌های تیم کم نبود و تاجر نیز ساز جدایی سر می‌زند.

به گزارش خبرگزاری پایتخت والیبال ایران؛  در نرفتن یا نبردن تاجر به آمل بهتر بود کادر فنی و عوامل باشگاه مدیریت می‌کردند تا تصمیم عجولانه در والیبال امروزی با یک ستاره نمی‌توان به اهداف باشگاه رسید.

والیبال کار گروهی است ولی تصمیم گیرندگان در هاوش که دریافتی اولشان را بی دغدغه  نوش جان کرده‌اند، اتو کشیده  منتظر ”دشت" دومشان هستند.
شنیده می‌شود هاوشی‌ها حامد تاروردی یار دریافت کننده قدرتی سال قبل ارومیه که نیم فصل بی‌تیم مانده را به تمرینات خود اضافه کرده‌اند. همچنین نماینده والیبال گنبد سخت بدنبال یار سرعتی می‌باشند تا نقایص خود را بر طرف کنند.
می‌توان گفت "تاروردی" که بازیکن جنگنده‌ای است در دریافت اول هاوش کمک‌رسان خوبی باشد ولی این بازیکن در دفاع و حمله کارایی آنچنانی ندارد.
امیدواریم دورهمی‌ها به اشتباهات خود در نحوه بستن تیم که بدون مطالعه وارد گود شده و محمدی (مدیر هاوش) را به هزینه‌ای دیگر وا داشته‌اند پیش وجدان خود حداقل سر خم کنند.

خبرنگار : شیرمحمد شیروانی              انتشار دهنده: یاشار نیازی

مطالب مرتبط:

المانیتور: 2 روز مانده به انتخابات، آمریکا تعلیق تحریم‌های ا

لطمه زدن قاچاق کالا و واردات بی رویه به تولید گلستان

حضور 4 بازیگر مطرح سینمای ایران همزمان با آغاز به کار ستادها

راهکارهای هوشمندانه ای که بدون انجام کارهای دشوار به تناسب ا

گرفتن هدیه نخستین مسافران ورودی به گلستان، از مسئولان استان

قتل خونین یک جوان به خاطر اخراج از گروه تلگرامی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram