TurkmensNews Telegram TN

Rasool 1تورکمن نیوز - مصاحبه ورزشی: بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال جوانان ایران می‌گوید: دستیابی به مقام قهرمانی هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا، هدف اصلی تیم ملی بود و بازیکنان برای تحقق این هدف تلاش زیادی انجام دادند، اما نشد.

به گزارش خبرگزاری پایتخت والیبال ایران: رسول آقچه‌لی که عصر سه شنبه همراه با اسماعیل مسافر دیگر بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال جوانان با استقبال گرم جمعی از مردم و مسئولان این شهرستان وارد زادگاهش شد، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بدشانسی و ناداوری از یک سو و انگیزه بسیار بالای بازیکنان تیم چین از سوی دیگر سبب شد تا تیم ملی از کسب مقام قهرمانی بازماند.
پشت خط زن تیم ملی والیبال جوانان ایران که دربیشتر مسابقات هجدهمین دوره قهرمانی آسیا، عنوان امتیازآورترین بازیکن را از آن خود می کرد، گفت: سطح این دوره از مسابقات بالا بود و تیم ها با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شدند.
آقچه لی اضافه کرد: تمام بازیکنان تیم ملی در دیدار نهایی به آب و آتش زدند اما نتوانستند چین را شکست دهند با این حال کسب جواز حضور در مسابقات جهانی قابل تقدیر است و انشا الله تیم ملی در مسابقات جهانی بهتر نتیجه می‌گیرد.
وی تصریح کرد: تیم ملی چین در این مسابقات حدود 10 بازیکن بازیکن جدید را به کار گرفته بود که دیگر تیم های حاضر دراین مسابقات از جمله ایران کمتر از آنان شناخت داشت.
بازیکن تیم ملی والیبال جوانان ایران همچنین درخصوص آخرین وضعیت و تیم باشگاهی خود در فصل آینده مسابقات لیگ برتر والیبال، گفت: بنده در فصل آینده با تیم کاله مازندران قرارداد دارم و دراین تیم بازی می کنم.
وی درپاسخ به این سوال که چرا در تیم هاوش گنبدکاووس بازی نمی کند، گفت: تیم هاوش خیلی دیر تشکل شد و مدیرعامل تیم کاله قبل از اردوی تیم ملی با من تماس گرفت و قرارداد امضا کردم.

Rasool 2

آقچه‌لی اضافه کرد: امسال تیم کاله مازندران هفت بازیکن تیم ملی والیبال جوانان کشور را به خدمت گرفته و برنامه ریزی خوبی برای تشکیل و ورود یک تیم قدرتمند به مسابقات لیگ برتر انجام داده است.
تیم والیبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی چین تایپه برگزار شد، به ترتیب تیم های ترکمنستان، قطر، هنگ کنگ، سریلانکا، کره جنوبی، قزاقستان و ژاپن را شکست داد و در دیدار نهایی با قبول شکست در برابر تیم چین، به مقام دوم دست یافت.
تیم والیبال جوانان ایران با کسب مقام دوم این مسابقات، سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی جهان را نیز کسب کرد ضمن اینکه با این مدال نقره، تعداد مدال های والیبال ایران در رده سنی جوانان آسیا به 10 رسید.
والیبالیست‌های جوان ایران درمجموع 5 طلا، 3 نقره و 2 برنز در تاریخ مسابقات جوانان آسیا کسب کرده اند و دومین تیم پر افتخار مسابقات محسوب می شوند.
اسماعیل مسافر دیگر بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال جوانان ایران با وجود اصرار خبرنگاران، حاضر به مصاحبه نشد.

IMG 7654

در مراسم استقبال از این دو بازیکن ارزنده تیم ملی والیبال، معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس و برخی پیشکسوتان رشته والیبال به همراه جمعی از مردم این شهرستان حضور داشتند.
گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال دربین مردم این دیار بویژه دربین ترکمن ها طرفداران زیادی دارد و این شهرستان از گذشته به عنوان پایتخت والیبال ایران مشهور است./ایرنا

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

 

مطالب مرتبط:

گنبد‌کاووس ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گ

هشدارهای جدی مغز و اعصاب/ضعف و بی‌حسی علامت اصلی سکته مغزی/ر

وعده پرداخت سود سهام عدالت شب انتخابات غیرقانونی و پوپولیستی

فراخوان عمومی برای شناسایی مبتلایان به ایدز در کشور

برای خرید فلش مموری چقدر باید هزینه کرد+ جدول قیمت

افزایش تجاوز به منابع ملی گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram