TurkmensNews Telegram TN

Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/upload_adel/esfand94/2022822.jpg'
There was a problem loading image 'images/upload_adel/esfand94/2022822.jpg'

2022822تورکمن نیوز - اخبار ورزشی: دبیر هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گلستان از کسب یک طلا، دو نقره و دو برنز از سوی ورزشکاران تالاسمی استان در مسابقات المپیاد ورزشی کشور خبر داد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، علی آرمند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: المپیاد ورزشی ویژه ورزشکاران تالاسمی با حضور ۲۵۵ ورزشکار از استان های مختلف کشور به مدت دو روز در چهار رشته ورزشی در استان گیلان انجام شد و با معرفی نفرات برگزیده پایان یافت.

آرمند درباره عملکرد ورزشکاران گلستانی بیان کرد: در رقابت های رده سنی زیر ۲۵ سال تنیس روی میز بانوان، فاطمه جلالی از گلستان بالاتر از ورزشکاران تهران و اردبیل به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

وی افزود: در رده سنی بالای ۲۵ سال نیز الهام جلالی از گلستان پس از راکت به دستان همدان و فارس به عنوان سوم مشترک دست یافت.

وی همچنین به مسابقات آقایان خاطرنشان کرد: در رده سنی بالای ۲۵ سال مسابقات تنیس روی میز آقایان، جلال جهانتیغ پس از ورزشکار خوزستانی و در رده سنی زیر ۲۵ سال سید علی میرآئیز نایب قهرمان شدند.

دبیر هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گلستان به کسب مقام دیگر ورزشکاران گلستانی اشاره و اظهار کرد: در پایان رقابت های رده سنی بالای ۲۵ سال شطرنج بانوان، مریم کوهستانی پس از شطرنجبازان اضفهان و هرمزگان بر سکوی سوم ایستاد.

به گفته آرمند، مسابقات ورزشکاران تالاسمی سراسر کشور از روز یکشنبه با حضور ۲۵۵ ورزشکار از استان های مختلف کشور در چهار رشته شطرنج ، تنیس روی میز، دارت و تیراندازی در منطقه زیباکنار رشت آغاز شد و عصر امروز (دوشنبه) با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

منبع :خبرگزاری مهر

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews
برای عضویت کلیک کنید.

مطالب مرتبط:

یازدهمین جشنواره فرهنگ اقوام در گلستان متنوع‌تر برگزار می‌شو

115 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت شهرک‌های صنعتی گ

گلستان و پارک‌های جنگلی

25 میلیارد ریال صرف ایمن سازی راه های گلستان شد

شکارچیان غیرمجاز قره غاز (باکلان) در دام محیط زیست گلستان

وضعیت ذخیره‌سازی انواع فراورده‌های نفتی در استان گلستان بسیا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram