Paiize01تورکمن نیوز- سوارکاری: مسابقات کورس سوارکاری پاییزه آق‌قلا با برگزاری هفته قهرمانی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز؛ هفته چهارم و قهرمانی مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا، عصر جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

در این هفته از رقابت‌ها ۷۹ راس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون دز هشت دور یک هزار و یک هزار و ۵۵۰ متری به رقابت پرداختند و در پایان مبلغ ۵۸۹ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جایزه نقدی و دو تن و ۵۲۰ کیلوگرم خوراک دام به صاحبان اسب های اول تا سوم کورس های هشت گانه اهدا شد.

در این هفته از رقابت‌ها، در دور اول اسب آی‌تکه با چابکسواری کمال دالیجه عطا، در دور دوم اسب اوکسای با چابکسواری مهرداد خوجملی، در دور سوم اسب نصیب با چابکسواری نورمحمد بهادر، در دور چهارم اسب آی گون ۲ با چابکسواری نورمحمد بهادر، در دور پنجم اسب ایزامر با چابکسواری عیدمحمد غراوی، در دور ششم اسب کاپیتان با چابکسواری ستار مهرانی، در دور هفتم اسب نبرد لرستان با چابکسواری ستار مهرانی و در دور هشتم اسب ملیس با چابکسواری نورمحمد بهادر، زودتر از سایرین از خط پایان گذشتند.

رقابت های کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس نیز از هفتم آبان در مجموعه سوارکاری این شهرستان آغاز می شود و تا بهمن ماه ادامه خواهد داشت و پس از تعطیلات عید نوروز، کورس بهاره گنبدکاووس آغاز خواهد شد./مهر

مطالب مرتبط:

اثر ۸۰۰ ساله در معرض تخریب/ پل تاریخی آق‌قلا نیازمند اعتبار

اعلام نتایج مسابقات سوارکاری استقامت جام شاپور

هفته سوم کورس اسبدوانی تابستانه بندرترکمن برگزار شد

آخوند میرزاعلی امام جمعه آق‌قلا از وضعیت حجاب، مزاحمت در معا

کورس بهاره گنبدکاووس و آق‌قلا این هفته برگزار نمی‌شود

برگزاری مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آق‌قل

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram