photo ۲۰۱۷ ۱۱ ۰۲ ۲۰ ۱۹ ۵۳سوارکاری-ترکمن نیوز-   هفته نخست رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد با شرکت ۴۸ راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي ترکمن‌هاي ايران،  در هفته نخست این رقابت‌ها عصر پنجشنبه ۴۸ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در ۶ دور هزار متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۶۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن سه تا ۹ ساله و صفر تا چهار امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که طاهر گوگ نژاد با اسب شادکام زودتر از خط پایان گذشت و نورمحمد بهادر با اسب شاهرخ نیر و رامین قهرمانی با اسب ونوس سرمدی به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون دو ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر بود که پیمان قلرعطا با اسب ناز جرن عنوان اول را به دست آورد و یاسر جرجانی با اسب گل زیبا و عبدالرحیم آرمیده با اسب اسکای لاو به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون سه ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که ابوطالب چاریزاده با اسب فرانه موفق به کسب مقام اول شد و نورمحمد بهادر با اسب شوقی و رامین قهرمانی با اسب شورش به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون دو ساله و ۱۶ تا ۲۰ امتیازی به مسافت هزار متر شکل گرفت که کمال دالیجه عطا با اسب آلتون سا زودتر از خط پایان عبور کرد و آق اویلی بشگرد با اسب پرگار و آرمین آق آتابای با اسب آل مرد به ترتیب دوم و سوم شدند.

photo ۲۰۱۷ ۱۱ ۰۲ ۲۰ ۲۵ ۵۶

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه تا پنج ساله و دو تا ۶ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دالیجه عطا با اسب مانلی نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و محمد خوجملی با اسب بنهور و رامین قهرمانی با اسب راحیل نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های تروبرد داخلی سه و چهار ساله و هشت تا ۱۴ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که بنیامین جرجانی با اسب جنی وان موفق به کسب مقام اول شد و کمال دالیجه عطا با اسب فونگ هج و محمد خوجملی با اسب ای پی ایندی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

کمال دالیجه عطا بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته نخست رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد، کمال دالیجه عطا چابکسوار گنبدی با کسب دو مقام نخست و یک مقام دوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت و طاهر گوگ نژاد، پیمان قلرعطا، ابوطالب چاریزاده و بنیامین جرجانی هر کدام یک مقام نخست به دست آوردند.

لازم به ذکر است؛ رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد هفته آینده به دلیل همزمانی با اربعین حسینی تعطیل است و هفته دوم این مسابقات پنجشنبه ۲۵ آبان در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد./مهر

 

مطالب مرتبط:

برتری تیم بوکس گنبدکاووس برابر تیم تهران

بیش از ۲۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان گلستان اجرا می

کمیسیون مشترک ایران قزاقستان به میزبانی گلستان برگزار می‌شود

هفته چهارم کورس اسبدوانی بندرترکمن برگزار شد/ لغو سه دور پای

آتش سوزی در خط موقت انتقال آب شرب دو روستای گنبدکاووس

با یکدلی انتخابات را برگزار کنیم/ قول دادن یک مسیر انحرافی ا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram