TurkmensNews Telegram TN

GholamReza Jafariاخبار ورزشی- تورکمن نیوز: رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی گفت: برگزاری جام روستا قهرمان در استان گلستان سبب توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در این استان می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، غلامرضا جعفری در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی جام روستا قهرمان استان گلستان اظهار داشت: برگزاری رقابت‌های روستا قهرمان گلستان به عنوان یک الگو می‌تواند به سرمشقی مناسب برای استان‌های کشور در مسیر رسیدن به این اهداف تبدیل شود.

وی افزود: توسعه ورزش روستایی در کشور نیازمند برگزاری مسابقات منظم و هدفمند برای کشف استعدادها و شناسایی چهره های توانمند رشته‌های گوناگون است.

جعفری اظهار کرد: بی‌تردید نتیجه درازمدت این گونه برنامه‌های کارشناسانه ایجاد تحول بزرگ در ورزش استان گلستان و ظهور نسلی جدید و توانمند در ورزش حرفه‌ای و قهرمانی است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی افزود: سابقه ورزشی کشور در سال های اخیر نشان می دهد ورزشکاران روستایی همواره پیشقراول کسب موفقیت‌های بی‌شمار در مسابقات بزرگ و معتبر ورزشی جهان و المپیک بوده و بار اصلی کاروان ورزش ایران در این گونه رقابت‌ها را به دوش می‌کشند.

جعفری ادامه داد: فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در روستاها به رونق بیشتر ورزش در این مناطق کمک کرده و راه رسیدن به موفقیت‌ها و افتخارات ورزشی را کوتاه‌تر می‌کند.

وی افزود: این رقابت‌ها فرصتی برای حمایت از ورزش و جامعه روستایی است که حمایت از آن وظیفه همه بوده و می‌تواند اعتلای ورزش کشور را به همراه داشته باشد و بدون شک این مسابقات توسعه فراگیر و پایدار در روستاها ایجاد می‌کند و امیدواریم برگزاری چنین رقابت‌هایی تداوم داشته باشد./تسنیم

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و توامندی‌سازی در گنبدکاووس افتتاح ش

هفت سد جدید در گلستان ساخته می شود

راه‌اندازي بنیاد عفاف و حجاب در گلستان

تخریبچی گلستانی در برخورد با تله انفجاری اشرار به شهادت رسید

8477نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی گلستان شدند

گیسوی پریشان ترکمن ها در پیچ و تاب نمودارها -(تحلیل نوسانات

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram