TurkmensNews Telegram TN

82144604 70855783تورکمن نیوز- اخبار ورزشی: ورزشکاران گلستانی حاضر در دومین مرحله رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ تهران مقام کسب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بندرترکمن؛ علی روشن شمال گفت: رقابت های دو و میدانی جایزه بزرگ بانوان و آقایان با هدف کسب سهمیه المپیک ریو روز گذشته در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و آیلین بابکی بانوی ورزشکار گلستانی در رشته پرش ارتفاع مقام را کسب کرد.
به گفته وی، در این ماده آیلین بابکی از گلستان و نگین بیگمی از تهران با رکورد 1.55 متر به صورت مشترک به مقام چهارم رسیدند و مهدیه زعیمی از تهران با رکورد 1.71 متر قهرمان شد، مهسا کارگر از اردبیل با رکورد 1.71 متر نایب قهرمان شد و شقایق کشاورز از البرز با رکورد 1.65 متر برنز گرفت.
همچنین بنا بر اعلان فدراسیون دو ومیدانی سمانه کوهکن از گلستان مدال برنز پرش طول را به خود اختصاص داد.
در این رشته ریحانه مبینی از اصفهان با رکورد 5 متر و 71 سانتی متر اول شد. شیرین سالاری از هرمزگان با پرش 5 متر و 60 سانتی متری نقره گرفت و سمانه کوهکن از گلستان با رکورد 5 متر و 43 سانتی متر بر سکوی سوم ایستاد.
در پرتاب نیزه آقایان نیز امید تاجی از گمیشان با رکورد 70.08 متر دوم شد، یونس یوسف وند از استان البرز با رکورد 71.20 متر اول و صادق خادمی از استان کهکیلویه و بویر احمد با رکورد 67.25 متر سوم شد.
در رشته 110 متر با مانع نیز حسین زیتونلی از گلستان با زمان 16:33 ثانیه دوم شد و میلاد سیار از استان کردستان با زمان 14:20 ثانیه قهرمان و یونس تاسع از استان تهران با زمان 17:51 ثانیه مقام سوم را کسب کرد.
دومین مرحله رقابت های دو و میدانی جایزه بزرگ تهران با حضور 105 ورزشکار در قالب 23 تیم با هدف کسب سهمیه المپیک ریو برگزار شد./ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

برای عضویت کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

غلامرضا ولی‌پور رئیس تعاونی مطبوعات کشور در استان گلستان شد

بیش از ۱۵ هزار هکتار گندم در شهرستان آزادشهر کشت شد

برگزاری مراسم ازدواج پیوند آسمانی در دانشگاه گنبد

فرماندار آق‌قلا: نقش‌آفرینی دهیاران و شوراها در برگزاری با ش

بی احتیاطی راننده پراید در گنبدکاووس یک کشته و چهار مصدوم بر

نرخ بیکاری مناطق ساحل نشین در گلستان بالاست

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram