TurkmensNews Telegram TN

fotsal jam ramezan 01تورکمن نیوز- اخبار فوتسال: با برگزاری رقابت های مرحله نیمه نهایی فوتسال جام رمضان گرگان، تیم های راه یافته به دیدارهای نهایی و رده بندی این دوره مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، در رقابت های مرحله نیمه نهایی که شامگاه یکشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی برگزار شد، تیم های آب معدنی سقای مهر حسین آباد و فروشگاه ورزشی پرسپولیس در برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.
در نخستین بازی تیم آب معدنی سقای مهر حسین آباد در برابر تیم پارچه سرای الیا قرار گرفت، این دیدار در حالی در نیمه اول به پایان رسید که تیم الیا با نتیجه یک بر صفر از حریف خود پیش افتاد، ولی در نیمه دوم، بازیکنان تیم آب معدنی سقای مهر، موفق شدند با به ثمر رساندن سه گل در مجموع با نتیجه سه بر یک پیروز این بازی باشند و به دیدار نهایی راه یابند.
در بازی دوم تیم های فروشگاه ورزشی پرسپولیس و مرزبانی گلستان در حالی به مصاف هم رفتند که دو بازیکن اصلی تیم مرزبانی در این دیدار حضور نداشتند و این فرصتی شد تا فروشگاه ورزشی پرسپولیس با به ثمر رساندن چهار گل کار را تمام شده، بداند و در نیمه دوم مرزبانی، یک گل به ثمر رساند و در اواخر بازی یک گل دیگر دریافت کرد تا این دیدار با نتیجه پنج بر یک به سود تیم فروشگاه ورزشی پرسپولیس به پایان برسد.
تعدادی از بازیکنان تیم پرسپولیس در پنج دقیقه پایانی این دیدار، به علت همزمانی آن با بازی دیگرشان در جامی دیگر، سالن را ترک کردند.
در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان که سه شنبه شب برگزار خواهد شد، تیم های آب معدنی سقای مهر حسین آباد و فروشگاه ورزشی پرسپولیس به مصاف هم خواهند رفت.
همچنین پیش از آن تیم های پارچه سرای الیا و مرزبانی گلستان، دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.
در مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان 32 تیم در مرحله مقدماتی حضور داشتند که رقابت های خود را به صورت دوره ای در هشت گروه چهار تیمی برگزار کردند و تیم های اول و دوم گروه های هشت گانه به مرحله حذفی راه یافتند./ ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

برای عضویت کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

درخشش تیم کشتی آلیش گلستان در مسابقات جهانی لهستان+عکس

تغییر «کودک‌آزاری‌ها» و تشدید «خشونت‌ها» با ورود مخدرهای صنع

تجهیز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی به آبیاری قطره‌ای

برگزاری مراسم بدرقه دو والیبالیست گنبدی به مسابقات پارالمپی

حد و مرزی به لحاظ توسعه و پیشرفت در ورزش وجود ندارد

تحلیل فعال اجتماعی و سیاسی بر رفتار سیاسی ترکمن‌ها در حوزه ا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram