TurkmensNews Telegram TN

Fotsal Jam Ramzanتورکمن نیوز- اخبار ورزشی: دور دوم مرحله مقدماتی و گروهی رقابت های فوتسال جام رمضان گرگان، در راستای اجلاسیه گرامی داشت چهار هزار شهید استان گلستان، شب گذشته آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،   در رقابت‌های شب گذشته که تا بامداد دوشنبه ادامه داشت، چهار دیدار از گروه های اول و دوم برگزار شد که دو تیم راه یافته به مرحله دوم از گروه دوم مشخص و تکلیف تیم های گروه اول در دور سوم مرحله مقدماتی تعیین خواهد شد.
براساس این گزارش در بازی سوم شب گذشته (گروه دوم) تیم 'شهدای سنگروج' در یک بازی برتر با نتیجه 5 بر صفر در برابر تیم 'شهدای زنگیان' به پیروزی رسید و با توجه به برتری در برابر تیم 'مدیران خودرو' در دور اول این مرحله، با کسب شش امتیاز به مرحله حذفی راه یافت.
همچنین در بازی چهارم (گروه دوم) از همین گروه تیم 'شهید مومنی' در یک بازی فشرده و سنگین با نتیجه 3 بر 2 حریف خود تیم 'مدیران خودرو' را مغلوب کرد و با توجه به پیروزی در برابر تیم 'شهدای زنگیان' در دور نخست، این تیم نیز با کسب شش امتیاز به مرحله دوم و حذفی صعود کرد.
در رقابت های دور سوم مرحله مقدماتی گروه دوم که 27 خرداد برگزار می شود، دیدار تیم های 'شهدای سنگروج' و 'شهید مومنی' برای مشخص شدن تیم های اول و دوم خواهد بود و تیم های 'شهدای زنگیان' و 'مدیران خودرو' در یک بازی تشریفاتی به مصاف هم خواهند رفت.
در دو دیدار دیگر برگزار شده رقابت های شب گذشته از گروه اول تیم 'رستوران بازار' در برابر تیم 'شهدای زیارت' به پیروزی 4 بر 2 دست یافت.
در دیگر دیدار این گروه تیم 'کانون فرهنگی گلشن' نیز با نتیجه 2 بر صفر' از سد تیم 'شادروان حسینی' گذشت.
در این گروه بعد از پایان دور دوم مرحله مقدماتی، تیم های رستوران بازار، کانون فرهنگی گلشن، شهدای زیارت و شادروان حسینی هر چهار تیم با کسب سه امتیاز به علت تفاضل گل بهتر به ترتیب اول و چهارم هستند که دیدارهای دور سوم مرحله مقدماتی این گروه برای مشخص شدن چهره تیم های صعود کننده به مرحله حذفی حساسیت های خاص خود را به همراه خواهد داشت.
در ادامه این رقابت ها دوشنبه شب چهار دیدار از گروه های سوم و چهارم برگزار می شود که طبق برنامه تیم های جوانان پابند، آزمایشگاه لاندا، فروشگاه ورزشی پرسپولیس و شهاب ایرانمهر به ترتیب در برابر تیم های دانشگاه علوم پزشکی، پارچه سرای الیا، هیرکان و مرحوم فندرسکی قرار خواهند گرفت.
در این دوره از رقابت های فوتسال جام رمضان گرگان، 32 تیم حضور دارند که در هشت گروه چهار تیمی در سه دور، مرحله مقدماتی را برگزار می کنند و تیم های اول و دوم گروه های هشت گانه به مرحله دوم و حذفی راه خواهند یافت./ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

برای عضویت کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

آغاز مسابقات جام رمضان والیبال گنبدکاووس با حضور 12 تیم

با آغاز سال تحصیلی جدید حجم ترافیک شهری گرگان 30 درصد افزایش

هفتمین فصل کاوش دیوار بزرگ گرگان آغاز شد

نواختن موسیقی در خاموشی مطلق دهمین جشنواره اقوام در گرگان

برگزاری جلسه بررسی بودجه سال 95 سازمان‌های وابسته به شهرداری

سرگردانی مسافران به علت تاخیر مکرر پروازهای گرگان به تهران

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram