TurkmensNews Telegram TN

KarataKaran Golstaniتورکمن نیوز- ورزشی: رئیس هیئت کاراته گلستان از درخشش کاراته کاهای استان در رقابت های بین المللی مالزی خبر داد. 

اسماعیل جبله در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: دومین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام «افسانه» مالزی روز پنجشنبه در ورزشگاه شهر شاه آلما ایالت سلانگور با قهرمانی تیم وادوریو کاراته ایران به پایان رسید و کاراته کاهای شهرستان گرگان به چهار مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.

جبله با اشاره به کسب مقام های نایب قهرمانی و سومی این جام توسط تیم های مالزی و هند، اظهار کرد: تیم وادوریو کاراته ایران در این مسابقات توانست با کسب ۱۲ مدال طلا، ۱۰ مدال نقره و ۱۳ برنز بر سکوی قهرمانی بایستد که از این تعداد مدال، چهار طلا و یک برنز سهم کاراته کاهای گرگانی شد.

وی ادامه داد: در بخش کومیته انفرادی این پیکارها، عرشیا سوخت سرایی طلای رده سنی نونهالان را به دست آورد و امیرمهدی گلشنی و علیرضا بهمن لکزائیان در رده سنی نوجوانان صاحب گردن آویز طلا شدند.

به گفته وی، در رده بزرگسالان این مسابقات مهدی نقابی دیگر کاراته کای گرگان توانست در بخش کومیته انفرادی به مدال برنز و در کومیته تیمی نیز به مدال طلا دست یابد.

رئیس هیات کاراته گلستان گفت: دومین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام «افسانه» مالزی با شرکت ۷۰۰ ورزشکار از ۱۱ کشور ایران، مالزی، هند، کره جنوبی، اندونزی، فیلیپین، چین، ویتنام، تایلند، میانمار و لائوس برگزار شد.

مطالب مرتبط:

مهار آتش‎سوزی در جنگل کلاله

تنش پکن و سئول بالاگرفت/کارخانه خودروسازی هیوندای در چین تعط

رئیس جمهوری در دیدار وزیر خارجه چین: توافق هسته‌ای در زمان ن

پروژه ساخت یک "لاس وگاس حلال" در عربستان سعودی

برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع عاشورا و فاجعه منا در گنبدکاوو

حمیدی فرماندار گنبد: استکبار به دنبال بی‌انگیزه کردن نیروی ک

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram