TurkmensNews Telegram TN

Partab Chakkosh 26 Fاخبار ورزشی-تورکمن‌نیوز- مسابقات آغار فصل قهرمانی دو ومیدانی کشور در شیراز با کسب 5 مدال رنگارنگ توسط پسران دو و میدانی کار گلستان در رشته‌های پرتاب چکش، نیزه و پرش سه گام به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  از فدراسیون دو ومیدانی در رشته پرتاب چکش رضا مقدم از گلستان با پرتابی به طول 73 متر و 50 سانتیمتر به مدال طلا دست یافت.
این ماده از رقابت‌های دو و میدانی انتخابی تیم ملی و آغاز فصل کشور روز جمعه با حضور 9 ورزشکار این رشته در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد.
در این رشته مهدی محمدی دیگر گلستانی حاضر در این رقابت‌ها مدال برنز را برگردن آویخت.
همچنین در رشته پرش سه گام هادی مداحی و حمیدرضا کیا ورزشکاران گلستانی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
امانگلدی گرکز رئیس اداره ورزش و جوانان گمیشان نیز گفت: امید تاجی از ورزشکاران این شهرستان نیز موفق شد در پرتاب نیزه به مدال برنز این رقابت‌ها دست یابد.
وی اضافه کرد: امید تاجی با پرتاب نیزه به طول 68 متر و 24 سانتیمتر مدال برنز این مسابقات را پس از ورزشکارانی از کهگیلویه و بویراحمد و البرز به گردن آویخت.
مسابقات دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی کشور با شرکت 200 ورزشکار از استان‌های مختلف طی روزهای پنجشنبه 24 و جمعه در ورزشگاه حافظیه شهر شیراز برگزار شد و در پایان تیم میزبان قهرمان شد.
دراین مسابقات ورزشکاران در مواد دو 100، 200، 400، 800، 1500، 5000، 10000 متر و 10 کیلومتر پیاده‌روی، 4 در 100 متر، 4 در 400 متر، 110 متر با مانع، 400 متر با ما نع، 3000 متر با مانع، دهگانه (آقایان)، پرش ارتفاع، پرش طول، پرش سه گام، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرتاب وزنه و پرتاب چکش رقابت کردند./ایرنا

مطالب مرتبط:

معرفی داوطلبان نهایی انتخابات شوراهای گلستان ۱۷ اردیبهشت ماه

افزایش تولید و خرید تضمینی محصولات کشاورزی در گلستان/ توسعه

خسارت 15 درصدي گرما به گندمزارهاي شمال گلستان

امضاء تفاهم‌نامه نظام مهندسی و شهرداری برای تسهیل روند صدور

جلسه ستاد راهبردی افزایش سطح بیمه روستائیان و کشاورزان شهرست

جزئیات تغییر در پرداخت یارانه نقدی۹۶

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram