TurkmensNews Telegram TN

Do Meidani 16 Bاخبار ورزشی-تورکمن‌نیوز: با پایان رکوردگیری از برترین‌های دومیدانی نوجوانان کشور، 2 مدال طلا و نقره این رقابت‌ها به دوندگان دختر و پسر گلستانی رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  امانگلدی گرکز رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی گمیشان گفت: در این رقابت‌ها که در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، هانیه قرنجیک دختر ورزشکار این شهرستان با پرتاب چکش به طول 40.40 سانتیمتر مقام دوم را کسب کرد.
وی ادامه داد: ریحانه آرائی رقیب همیشگی قرنجیک توانست با پرتابی به طول 50.50مقام نخست را کسب کند و مهدیه حکمت نیز با 29 متر عنوان سوم را از آن خود کرد.
گرکز ادامه داد: 60 متر؛ 60 متر با مانع؛ 200 متر ؛ 400 متر؛ 800 متر؛1500 متر؛ پرش سه گام؛ پرتاب چکش؛ پرتاب دیسک؛ پرش طول؛ پرش ارتفاع و پرتاب وزنه رشته‌هایی بود که دختران در آن به رقابت پرداختند.
به گفته وی، رقابت‌های بخش پسران علاوه بر رشته‌های فوق در دو رشته دو 3000 متر و پیاده روی 10کیلومتر نیز برگزار شد.
حمید رضا کیاء دیگر ورزشکار گلستان نیز در این رقابت‌ها در رشته پرش سه گام با پرشی به طول 13.40 سانتیمتر مدال طلا را کسب کرد، این سومین قهرمانی نوجوان کردکویی در سال جاری است.
گمیشان در شمال غرب گلستان واقع است و از قطب‌های ورزش دو میدانی استان محسوب می‌شود و دوندگان ارزشمندی در بخش‌های بانوان و آقایان به میادین ورزشی ایران معرفی کرده که قرنجیک و امید تاجی از آن جمله هستند.
کردکوی با حدود 75 هزار نفر جمعیت در 27 کیلومتری غرب گرگان (مرکز استان گلستان) واقع است، این شهرستان 2 هزار و 900 ورزشکار دارد./ایرنا

مطالب مرتبط:

هوای بارانی گلستان در روز طبیعت/بارش برف در ارتفاعات

شهرداران و روسای شوراهای برخی شهرستان‌های استان گلستان مشخص

برگزاری جشن روز ملی دختر و میلاد حضرت معصومه (س) در گمیشان

خبرنگار زن گلستان ماهنامه کارآموز باغبانی را منتشر کرد

معرفی روستای تاتار سفلی شهرستان رامیان/بررسی مشکلات و نیازها

افزایش ۱۰ درصدی قیمت آب و برق

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram