در مسابقه سواری استقامت فدراسیون سوارکاری ایران لرستان برتر شد

در مسابقه سواری استقامت فدراسیون سوارکاری ایران لرستان برتر شد

سوارکاری-ترکمن نیوز-  تیم لرستان عنوان برتر نخستین دوره مسابقه سواری استقامت فدراسیون جهانی سوارکاری ایران را از آن خود کرد.

هاوش گنبد خوب مبارزه کرد

هاوش گنبد خوب مبارزه کرد

ورزشی-ترکمن نیوز-  سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: تیم هاوش گنبد با هواداران پرشوری که همراه خود داشت، در بازی مقابل ما واقعا خوب مبارزه کرد که جای تقدیر دارد.

"سرمایه"داران در خانه هاوش گنبد را شکست دادند/ناکامی پنج هزار تماشاگر در سالن المپیک گنبدکاووس

"سرمایه"داران در خانه هاوش گنبد را شکست دادند/ناکامی پنج هزار تماشاگر در سالن المپیک گنبدک...

اخبار والیبال - ترکمن نیوز - در هفتمین هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال جام شهید محسن حججی، تیم بانک سرمایه در گنبدکاووس مقابل تیم هاوش این شهرستان قرار گرفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست دهد.

TurkmensNews Telegram TN

footbal 01اخبار ورزشي- توركمن‌نيوز: هوانگ درباره تیم ایران، عنوان کرد: دفاع ایران واقعا بسته بود به همین دلیل باز کردن دروازه سخت به نظر می‌رسید. البته ما چند موقعیت داشتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از افكار هوانگ مهاجم تیم ملی کره جنوبی درباره بازی مقابل ازبکستان در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: ما اصلا درباره بازی ازبکستان فکر نمی‌کنیم بلکه به این فکر می‌کنیم بازی خودمان را انجام دهیم.

وی افزود: از اینکه در سئول کار را تمام نکردیم پشیمان هستیم. البته ما فرصت کمی برای کنار هم بودن و تمرین برای بازی مقابل ایران داشتیم.

مهاجم کره جنوبی خاطرنشان کرد: برای بازی مقابل ازبکستان ما آمادگی بهتری خواهیم داشت و البته هدف ما پیروزی است بنابراین همه تلاش خود را به کار می‌گیریم.

هوانگ درباره تیم ایران، عنوان کرد: دفاع ایران واقعا بسته بود به همین دلیل باز کردن دروازه سخت به نظر می‌رسید. البته ما چند موقعیت داشتیم. مربی‌مان از ما می‌خواست پاس‌های کوتاه بدهیم و فضاها را پر کنیم. ما نیاز داریم بین دفاع و حمله تعادل ایجاد کنیم. ما برای بازی بعد آمادگی بیشتری داریم و می‌خواهیم برنده این بازی باشیم.

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

400 دانشجوی گنبدی به روستاهای محروم اعزام می‌شوند

ضربِ شصت موتلفه به جمنا/ نواصولگرایان شوکه شدند

مراکز کارآفرینی گلستان به 37 سرمایه گذار داخلی و خارجی مشاور

بيانيه حزب اتحاد ملت ايران اسلامي گلستان به مناسبت انتصاب سي

۶۴ پروژه بزرگ و اساسی در استان گلستان آماده واگذاری به سرمای

زهرا کیانی به مدال برنز دست یافت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram