TurkmensNews Telegram TN

Havashenasi 2 Tاخبار هواشناسی-تورکمن‌نیوز- دوره آموزشی آشنایی با حقوق شهروندی در نظام اداری کشورصبح امروز یکشنبه مورخه 1/5/96 با حضور نوربخش داداشی مدیر کل و سایر کارکنان در محل سالن کنفرانس هواشناسی گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل از روابط عمومی هواشناسی گلستان ، در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی ابلاغی از سوی ریاست محترم جمهور و حقوق اساسی ملت ایران و به منظور آشنایی و ارتقاء سطح آگاهی و شناخت مدیران وکارکنان به حقوق شهروندی و نیز افزایش تعهد و التزام مسئولان و کارگزاران دولت نسبت به صیانت از حقوق شهروندی آحاد مردم در نظام اداری بطور خاص ،  دوره های اموزشی “منشور حقوق شهروندی و “حقوق شهروندی در نظام اداری کشور” با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه استان ( آقای کاویانی به عنوان مدرس و خانم حسینی به عنوان ناظر آموزش ) در هواشناسی گلستان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با سرفصلهای منشور حقوق شهروندی ، تصویبنامه حقوق شهروندی در نظام اداری ، بخشنامه های آموزش حقوق شهروندی ، طرح کلی آموزش مدیران و کارکنان دولت در زمینه حقوق شهروندی ونکات لازم الرعایه در این زمینه آشنا شدند.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: portal.golestanmet.ir

 

مطالب مرتبط:

کشف 34 هزار قلم داروی قاچاق در گلستان

مرکز شهر «تل‌عفر» در دستان عراق

کارشناسان بهزیستی گلستان با نقش بازی در سلامت کودکان آشنا شد

توسعه شبکه اطلاع‌رسانی استانداری در مناطق روستایی گلستان

برگزاری هفته شانزدهم مسابقات اسب‌دوانی بهاره کشور در گنبدکاو

تخریب ۹ ساخت‌وساز غیر مجاز در رامیان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram