TurkmensNews Telegram TN

Hava Shenasiاخبار هواشناسی- تورکمن‌نیوز: مدیرکل هواشناسی استان گلستان از وزش باد با سرعت ۶۱ کیلومتر بر ساعت در شهرهای استان خبر داد و گفت: پنجشنبه‌شب شهرهای شرقی استان دمای منفی چهار درجه را پیش‌بینی می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، نوربخش داداشی در رابطه با آخرین الگوهای پیش‌یابی در سطح استان گلستان گفت: بانفوذ موج اول سرما تا بامداد روز چهارشنبه شرایط جوی در استان ناپایدار شده و پیامد آن افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده، در نواحی مرتفع کوهستانی ریزش پراکنده برف، وزش باد و هوای مه‌آلود خواهد بود.

وی بابیان اینکه در روز چهارشنبه موقتاً جو پایدار می‌شود، افزود: از صبح روز پنجشنبه موج دوم به استان واردشده و با ریزش هوای سرد از عرض‌های بالاتر، ابتدا افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید، طوفانی شدن دریا و سپس بارندگی اتفاق افتاده و دمای هوا کاهش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی گلستان اظهار کرد: اوج سرمای این سامانه پنجشنبه‌شب بوده و علاوه بر سرد شدن دمای هوا شاهد بارش برف در سطح استان خواهیم بود.

داداشی از تداوم این ناپایداری تا روز شنبه خبر داد و گفت: در این مدت شهرهای استان گلستان دمای صفر و زیر صفر درجه را تجربه می‌کنند.

وی بابیان اینکه برای مناطق شرق استان دمای منفی چهار درجه را پیش‌بینی می‌کنیم، اظهار کرد: پدیده مه غلیظ و یخبندان باعث اختلال در تردد جاده‌های کوهستان شده و لذا از مسافران درخواست می‌شود تمهیدات لازم برای سفر اندیشیده شود.

داداشی افزود: طی این مدت ارتفاع موج ساحل به یک تا دو و نیم متر ، فراساحل بین دو تا سه و نیم متر و وزش باد حداکثر تا سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و لازم است در این مدت صیادان احتیاط لازم در نظر داشته باشند.

وی از وزش باد با سرعت ۶۱ کیلومتر برساعت در برخی از شهرهای گلستان خبر داد و گفت: در حال حاضر دمای شهر گرگان ۱۰ درجه سانتی گراد و سرعت باد ۵۹ کیلومتر بر ساعت بوده و سردترین شهر استان مراوه‌تپه با هشت درجه و گرم‌ترین شهر بندرگز با ۱۰ درجه گزارش‌شده است./مهر

مطالب مرتبط:

روند رو به رشد بیماران خاص و سرطانی گلستان نگران کننده است +

تقدیم 600شهید اهل سنت از گلستان نشانه وحدت بین جامعه است

مراسم «یارمضان» شبی به یادماندنی در نیمه ماه رمضان+تصاویر

تسلیت به رویا کاوه

ورود دکتر روحانی به فرودگاه گرگان

مواد مخدری که انسان‌ها را به زامبی تبدیل می‌کند +تصاویر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram