TurkmensNews Telegram TN

Tokhmak 11 Oاخبار علمی-تورکمن‌نیوز- شماری از شرکت‌های بریتانیایی مشغول مذاکره با کلینیک‌های ناباروری هستند تا امکان منجمد نمودن تخمک کارکنان خانم خود را برای بارداری در آینده فراهم کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  بزرگ‌ترین کلینیک زنجیره‌ای انگلستان به نام CARE Fertilit چندی قبل خبر داد که شماری از شرکت‌ها و کسب و کارهای این کشور در همین رابطه با آن وارد مذاکره شده اند.

اگر چنین طرحی در انگلستان عملیاتی شود، آنگاه زنان این کشور می‌توانند در دهه‌های 20 و 30 زندگی، عمده تمرکزشان را روی شغل خود بگذارند و بارداری و بچه‌‌دار شدن را به سال‌های آتی و زمانی موکول کنند که از نظر مالی به ثبات کافی رسیده و همسر آینده خود را پیدا کرده‌اند.

اگر خبرها را دنبال کرده باشید، حتما در جریان هستید که اپل و فیسبوک نیز در دو سال اخیر، مبلغی در حدود 16 هزار یورو تسهیلات را بابت انجام این کار به کارکنان خانم خود اختصاص داده بودند. این دو شرکت اعلام نمودند که با این تدبیر، کارکنان بانو توانمندتر از قبل خواهند شد و انتخاب‌های دیگری هم خواهند داشت.

Pezeshk 11 O

راب اشمیت، مدیر شعبه لندن کلینیک‌های CARE در این باره گفت: شرکت‌ها علاقمند هستند انتخاب‌های پیش روی کارکنان جوان خود را متنوع‌تر نمایند. به گفته او، اولین فرزند پدر و مادرهای کارمند معمولا با موفقیت به دنیا می آید، اما وقتی دو یا سه سالی می گذرد و این زوج‌ها تصمیم می‌گیرند فرزند دیگری داشته باشند، متوجه می‌شوند که به چهل سالگی نزدیک شده اند و در این برهه از زندگی نرخ بارداری بسیار پایین است.

بنابراین زوج‌ها می توانند تخمک‌های خوب خود را در سنین جوانی منجمد کنند تا از این بابت نگرانی نداشته باشند و با خیال راحت به فعالیت حرفه‌ای خود بپردازند.

نوشته: مریم موسوی
منبع: sky

مطالب مرتبط:

زمان واریز عیدی و حقوق دو ماه پایانی سال اعلام شد

بازدید از توشن و زیارت گرگان/ رصد عرصه‌های درمعرض خطر تغییر

دیده شدن مخلوقی عجیب و شبه انسان در آسمان+تصاویر

از رها کردن ماهی قرمز در دریاچه‌ها و تالاب‌ها خودداری کنید+ت

نوروز و برپایی 50 جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا در گلستان

نشست مديرعامل گاز گلستان با مديركل راه و شهرسازی استان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram