Kabisi 29 Tاخبار خاورمیانه-تورکمن‌نیوز- یکی از علمای اهل سنت عراق گفت: اگر اوضاع عراق به حد تجزیه این کشور برسد تمامی عرب‌های اهل سنت عراق به‌طور داوطلبانه به اقلیم کردستان خواهند پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از پایگاه خبری «بغداد الیوم» شیخ احمد الکبیسی در گفتگویی تلویزیونی با بیان اینکه نخستین کسی که عراق را آزاد کرد «نیوخذنصر» و دیگری «سالازار» نام داشتند که هردو کُرد بودند و نام سومین فرد نیز صلاح‌الدین ایوبی بود که او هم کُرد بود و احتمالاً چهارمین فرد آزادکننده عراق، کُرد خواهد بود، افزود: به تصور من عراق سرانجام تجزیه و منطقه سنی نشین قدرتمندی در کردستان به وجود خواهد آمد و بخش دیگر عراق نیز منطقه‌ای برای تمامی عرب‌های سنی نشین خواهد بود که اهالی آن به‌طور داوطلبانه به کردستان خواهند پیوست.

الکبیسی ضمن اشاره به اینکه ابتدا ملامصطفی و اکنون مسعود و در آینده پسر او مسرور بارزانی بر کردستان حکومت خواهند کرد، افزود: در آینده عرب‌های اهل سنت به‌طور داوطلبانه به کردستان خواهند پیوست و رهبران کُرد همانند دوران صلاح‌الدین ایوبی به کردستان افتخار خواهند کرد.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

خودروهای که نیاز به دریافت معاینه فنی ندارند را بشناسید

بیانیه ستاد انتخاباتی عبدالصمد بردی‌پور برای دعوت مردم به حض

درآمدهای شهرداری در شورای چهارم 2 برابر شد/ رسیدگی به مناطق

چگونه "راه باز" به "تنور داغ" تبدیل شد؟/ حادثه یا بی کفایتی

اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به شهرداری گرگان

برگزاری جلسه بررسی بودجه سال 95 سازمان‌های وابسته به شهرداری

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram