تورکمن نیوز- اقتصادی: رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از عرضه ۱۵۰ هزار تن مرغ به بازار استان برای تنظیم بازار مرغ خبر داد.

Morgh Gooshti01

مختار مهاجر در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این که به دلیل جوجه ریزی در مرغداری ها شاهد افزایش قیمت مرغ بودیم گفت: با توجه به ذخیره خوبی که برای مرغ انجام شده است از امروز توزیع مرغ در شهرهای استان صورت می گیرد و مرغ با قیمت هر کیلو شش هزار تومن عرضه می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی تصریح کرد: مردم استان می توانند از این فرصت استفاده کرده و برای تامین نیاز خود به فروشگاه های سراسر استان مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به این که قیمت مرغ قبل طی یک ماه اخیر به هفت هزار و ۵۰۰ تومان هم رسیده بود از امروز تا زمانی که قیمت مرغ  به روند طبیعی خود برگردد تنظیم بازار صورت می گیرد.

مهاجر تصریح کرد: در شهرستان ها هم فرمانداران سهمیه فروشگاه ها را مشخص کرده و فروشگا های عرضه مرغ، تنظیم بازار را به شرکت پشتیبانی امور دام معرفی کنند.

وی همچنین از توزیع مرغ سهمیه خانوارهای کمیته امداد و بهزیستی برای ماه های دی و بهمن به مقدار ۲۰ هزار تن در استان خبر داد و گفت: مرغ به حد کافی در استان وجود دارد و تنها به این دلیل که ما در استان سردخانه نداریم مرغ مازاد استان در سردخانه های خراسان شمالی دخیره می شود و در مواقع نیاز در استان توزیع می شود. /مهر

مطالب مرتبط:

مؤسس حوزه علمیه قارا بولاق در بستر بیماری

درد کمر و گردنتان را با به کارگیری این روش در نطفه خفه کنید

جابجایی 32 هزار تن بار از طریق خط آهن اینچه‌برون

افزایش 40 درصدی اعتبارات گردشگری گلستان در سال جاری

ورود سرمربی تیم ملی والیبال ایران به تهران در 16 فروردین

حجت‌الاسلام سبحانی پدری مهربان در شهرستان گنبد کاووس/امام‌جم

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram