تarze khodro 01ورکمن نیوز- اخبار اقتصادی: با تائید اولین سری از اوراق مالی مشتریان توسط بانکهای عامل، تخصیص و صدور فاکتور محصولات ایران خودرو که در طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی عرضه شده‌اند، آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، مصطفی خان کرمی - معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو - اظهار کرد: اگرچه در اجرایی شدن طرح با توجه به گستردگی و لزوم هماهنگی بین بخشهای مختلف کاستی‌هایی قابل پیش‌بینی بود ولی با تلاش همه واحدها درگیر پروسه تحویل خودروها آغاز شد.

وی اعلام کرد: در روز جاری تخصیص و صدور فاکتور اولین سری از خودروهای عرضه شده در طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی آغاز شد و این محصولات به تدریج تحویل خریداران می‌شود.

خان کرمی ادامه داد: همان گونه که پیشتر نیز اعلام شد خودروهای متقاضیان در موعد مقرر تحویل خواهد شد و برای تسریع در تحویل، تعدادی از محصولات از قبل به نمایندگی‌های سراسر کشور نیز ارسال شده است.

وی افزود: نظام بانکی کشور تائید اسناد و اوراق مالی ارائه شده را به مرور آغاز کرده و فرآیند تحویل خودروهای عرضه شده به همین رویه ادامه پیدا خواهد کرد./ ایسنا

 

مطالب مرتبط:

شرکت نویسنده اهل سنت ادبیات پایداری در مراسم شب خاطره با حضو

قتل مدیر گروه تلویزیونی جِم در ترکیه/ ترور با ۲۷ گلوله/ عکس

فرماندار ویژه گنبدکاووس: درختکاری در نقاط شمالی گنبدکاووس به

سرنوشت نازقلیچی فرماندار بندرترکمن همچنان در ابهام

گلایه کشاورزان از تاخیر در پرداخت پول گندم

حداقل‌های مورد انتظار در زیباسازی فضای شهری آق‌قلا + تصاویر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram