Gaz Rsaniتورکمن نیوز- اقتصادی: مدیرعامل شرکت گاز گلستان از افتتاح ۵۲ پروژه گازرسانی با هزینه ۱۳ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، صفرعلی جمال لیوانی، مدیرعامل شرکت گاز گلستان، امروز (24 مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته گرامیداشت دولت، 52 پروزه گاز رسانی با هزینه 13 میلیارد و 670 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از جمله این پروژه ها شامل؛ گاز رسانی به 5 واحد صنعتی با اعتبار دو هزار و 533 میلیون ریال در بندرترکمن، گازرسانی به 4 واحد صنعتی با اعتبار 778 میلیون ریال در بندرگز، گازرسانی به دو واحد صنعتی با اعتبار 764 میلیون ریال در کردکوی، گاز رسانی به 6 واحد صنعتی با اعتبار یک هزار و 323 میلیون ریال در گرگان است.

جمال لیوانی تصریح کرد: گازرسانی به روستای جماران، تپه ظهوریان، شاکریان و 4 واحد صنعتی آق قلا با اعتبار 9 هزار و 673 میلیون ریال، گاز رسانی به 4 واحد صنعتی با اعتبار دو هزار و 747 میلیون ریال در رامیان از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است.

وی، گازرسانی به روستای دروک، یکه سور، ریگ چشمه پایین، ریگ چشمه بالا، زندان چال، کوه کمر و یک واحد صنعتی با اعتبار 37 هزار و 808 میلیون ریال را از پروژه های قابل افتتاح در مینودشت، گازرسانی به رسوتای قوچ مراد، شورالنگ، زابلی محله قوچ مراد، بارانی ها و یک واحد صنعتی با اعتبار 14 هزار و 84 میلیون ریال را از پروژه های قابل افتتاح در گنبد کاووس و گازرسانی به روستای پزشکیان با اعتبار یک هزار و 300 میلیون ریال را از پروژه های افتتاحی در گالیکش برشمرد.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان ادامه داد: گاز رسانی به روستای اجن سنگرلی، بلوک اجن، چهار مازو، صوفی شیخ غراوی، صوفی شیخ داز و یارم تپه با اعتبار 42 هزار و 200 میلیون ریال در کلاله و گاز رسانی به روستای قزل دالق و شیخ لر سفلی و احداث ساختمان اداره گاز مراوه تپه با اعتبار 23 هزار و 500 میلیون ریال از دیگر پروژه های قابل افتتاح شرکت گاز گلستان در هفته دولت است.

وی اظهارداشت: با بهره برداری از این پروژه ها، 10 هزار و 559 نفر از جمعیت استان از نعمت گاز بهره مند می شوند.

جمال لیوانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 29 شهر، 730 رسوتا، یک هزار و 587 صنایع عمده و جزء و 64 جایگاه cng از نعمت گاز بهره مند هستند./خبرگزاری شبستان

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

مددجویان زندان گنبد در اوقات فراغت اسکواش بازی می‌کنند

برداشت یک میلیون و 37 هزار تن گندم از مزارع گلستان

افزایش صادرات سیمان از استان گلستان

عددهای گم‌شده بزرگ در انتشار لیست قراردادهای بازیکنان لیگ بر

شرفی‌:دانایی را جستجو کنیم/ قوجق: آثار برگزیده ادبی را جهانی

قیمت پرسپولیس و استقلال تعیین شد/ فروش در اواخر بهمن ماه

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram