Bodjehتورکمن نیوز- اقتصادی: مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: بودجه شهرداری‌های استان گلستان در سال ۹۴ نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است.

 

عبدالرضا چراغعلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: بودجه سال 1394 شهرداری‌های استان گلستان بیش از 3 هزار و 458 میلیارد ریال مصوب شده که نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری و همچنین سیاست‌های ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، تهیه و تنظیم و تصویب بودجه شهرداری‌ها ، در جلسات متعدد با شوراها و شهرداران استان گلستان انجام شده است.

مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری گلستان تصریح کرد: بیشترین میزان بودجه امسال در بین شهرهای استان گلستان مربوط به گرگان مرکز استان گلستان با 205 میلیارد تومان است و کم ترین میزان بودجه نیز مربوط به شهر سنگدوین است.

چراغعلی افزود: شهرداری مزرعه با 161 درصد رشد و شهرداری فراغی با 117بیشترین میزان رشد بودجه را برای سال 94 دارا هستند و شهرهای گمیشان و بندرترکمن نیز به ترتیب دارای کمترین میزان رشد بودجه هستند.

 

وی اظهار داشت: بیشترین نرخ رشد درآمد وصولی نیز نسبت به بودجه تصویبی در سال 93 مربوط به شهرداری‌های تازه تاسیس مانند شهرهای سنگدوین، مزرعه، فراغی و تارتارعلیا است.

مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: هم‌اکنون استان گلستان دارای 29 شهر با جمعیت906 هزار و 182 نفر است.

چراغعلی همچنین درباره اتوبوس‎های درون‌شهری در استان تصریح کرد: امیدواریم امسال 60 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری، شهرستان‎های گرگان و گنبدکاووس افزوده شود.

وی با بیان اینکه بر بودجه شورا‎ها به صورت جدی نظارت خواهد شد، گفت: امسال بودجه شوراها از شهرداری‎ها جدا و استانداری نظارت جدی بر بودجه شوراهای اسلامی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

شرکت کمانداران گلستان در سومین اردوی تیم ملی کمان سنتی

کشف محموله بزرگ گوشی تلفن‌ همراه قاچاق در استان گلستان

روابط عمومی محیط زیست گلستان رتبه برتر کشور را کسب کرد

برگزاری همایش "اینترنت اشیاء" در استان گلستان

برگزاری همایش شکوه هجرت در گلستان

تحلیلی بر مراسم گرامیداشت روز خبرنگار مرکز استان به قلم یکی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram