gandomاخبار اقتصادي- توركمن نيوز: مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه خرید گندم گلستان از نیمه خرداد ماه آغاز می‌شود، گفت: ۱۱۵ مرکز محصولات گندم کشاورزان گلستانی را خریداری می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، حمید رضا علی محمدی روز گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خرید گندم در استان از اواسط خرداد ماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: 115 مرکز، امسال محصولات گندم کشاورزان گلستانی را خریداری می‌کنند که پیش‌بینی می‌شود یک میلیون و 200 هزار تن محصول خریداری شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته یک میلیون و 364 هزار تن گندم خریداری شد از آغاز فصل خرید تضمینی گندم از نیمه خرداد ماه در استان گلستان خبر داد و افزود: اقدامات و برنامه‌ریزی‌های موثری در خصوص انجام هرچه بهتر عملیات خرید تضمینی مانند آموزش ناظران خرید، برگزاری جلسه با انجمن صنفی کارخانجات استان، آموزش عاملان تشخیص و ذی‌حساب و برگزاری جلسه با مسئولان بانک کشاورزی جهت تسریع در پرداخت بهای گندم‌ها صورت گرفته است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌های اجرای خرید تضمینی، نظارت بر نحوه خرید گندم مازاد کشاورزان است که ناظران ما با هوشیاری در مراکز خرید حضور دارند و بر نحوه  ورود و خروج گندم نظارت خواهند داشت.

علی محمدی اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم در مورد تجهیز و راه‌اندازی مراکز متعدد خرید پیش‌بینی شده تا امسال نیز همچون گذشته مشکلی در حوزه خرید گندم نداشته باشیم.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان یادآور شد: سال گذشته استان گلستان با میزان خرید یک میلیون و 364هزار تن گندم، دومین استان در خرید تضمینی این محصول استراتژیک پس از استان خوزستان بود./ تسنيم

 

مطالب مرتبط:

روستای آق چاتال هنوز آب ندارند/مردم هنوز هم از آب باران استف

مغربی معاون پژوهشی آموزش پرورش، درگذشت یارجان آخوند نظری را

محصولات پتروشیمی از بورس خارج نمی‌شود

سنگ نورد گلستانی عازم مسابقات آسیایی چین

تاجیکستان تنها دولت مشروع افغانستان را به رسمیت می‌شناسد

افتتاح نخستین مرکز تخصصی ابریشم گلستان در رامیان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram