Air Line 8 Bاخبار اقتصادی-تورکمن‌نیوز: معاون شرکت شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) از طرح مساله بدهکاری ایران ایر در هیأت دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، کوروش فتاحی افزود: بدهی ایرلاین‌ها به شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) حدود ۴۰۰ میلیون دلار است و دراین میان ایرلاین‌های خارجی بدهی چندانی ندارند.

وی افزود: جریان پرداخت در بدهی مهم‌تر از حجم آن است و ایرلاین‌های خارجی جریان پرداخت مناسبی دارند اما برخی ایرلاین‌های داخلی در نحوه پرداخت مشکلاتی دارند و با وجود همکاری شرکت فرودگاه، اقدام مناسبی در این زمینه انجام نمی‌دهند.

فتاحی اظهار داشت: ایرلاین‌هایی مانند ایران ایر، هیچگونه جریان پرداختی با شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) نداشته‌اند و برهمین اساس تمرکز شهر فرودگاهی بر بدهی‌های ایران ایر است.

به گفته معاون شرکت شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) شرکت هواپیمایی آسمان هم در زمینه پرداخت بدهی‌ها مشکلاتی دارد اما این شرکت گام مثبتی در این زمینه برداشته و اعتباری را از دولت دریافت کرده تا نسبت به پرداخت بدهی‌ها، اقدام کند.

وی اضافه کرد: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منتظر نتیجه گام‌های مثبت آسمان است. ایران ایر بلاتکلیف است و هنوز اقدامی برای حل مشکل برنداشته است و برهمین اساس پیشنهاداتی در این زمینه مطرح شده است تا با اقدامات حقوقی، برخی اماکن مربوطه به ایران ایر به تملک شرکت فرودگاه‌ها درآید.

فتاحی بیان کرد: شرکت هواپیمایی ایران ایر حامل پرچم جمهوری اسلامی است و در ماه‌های آینده صاحب تعداد بسیاری هواپیمای نو می‌شود پس پتانسیل مناسبی برای فعالیت در حوزه هوانوردی دارد و چشم امید شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی به این شرکت است.

 معاون شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به راه‌های پیش روی شرکت شهر فرودگاهی برای دریافت بدهی‌هایش افرود: تلاش می‌شود مساله بدهی ایران ایر به شهر فرودگاهی در رده‌های بالاتر همچون هیات دولت مطرح و پیگیری شود تا ایران ایر بتواند همچون گذشته به فعالیت‌های خود ادامه دهد./مهرنیوز

مطالب مرتبط:

راه آهن سالِخارد-ایگارکا؛ جاده‌ی مرگی که به دستور استالین اح

اجرای طرح 46 هزار هکتاری انتقال آب به مزارع

متجاوز به منابع ملی درگالکیش به غرس 200 نهال و مراقبت از آن

توقیف قایق صیادی ایران با سه سرنشین+اسامی

تبريك استاندار گلستان به معلمان فرهيخته و كارگران سختكوش

بررسی محدوده پیشنهادی منطقه آزاد اینچه برون در کارگروه تخصصی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram