Reza Morovvatiاخبار اقتصادی- تورکمن نیوز؛ معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: دولت و وزیر راه و شهرسازی وعده دادند ناوگان راه و شهرسازی گلستان نوسازی شود ولی به وعده خود عمل نکردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، رضامروتی، عصر جمعه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که در دفتر فرماندار آزادشهر برگزارشد، اظهار کرد: الزام دوگانه سوزی صنایع گلستان موجب می شود در مواقع بحران دچار اختلال نشوند.

وی افزود: به دلیل اینکه در انتهای خطوط گازرسانی کشور هستیم و شرایط خاص آب و هوایی داریم  دوگانه سوزی صنایع و کارخانه های گلستان اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی نیز که تسهیلات برای نوسازی و بهسازی دریافت کرده اند این امر را باید مورد توجه جدی قرار دهند.

وی تصریح کرد: بحث آموزش برای مواقع بحرانی برای تمامی مدیران و کارکنان ادارات استان ضروری بوده و امروز شاهد هستیم چگونه به واسطه تمرین و آموزش در وضعیت مطلوب قرار داریم.

مروتی خاطر نشان کرد: در شرایط اضطراری سبقت برای مصاحبه کردن ضرورتی ندارد و آگهی و پیام‌های لازم توسط شورای هماهنگی مدیریت بحران استان صادر می شود.

وی مدیران را به برآورد دقیق میزان خسارت‌ها توصیه کرد و گفت: در زمان امداد و کمک رسانی به مردم خسارت ها را بطور دقیق محاسبه کنید و با آمار نامناسب مردم را دچار شائبه نکنید.

معاون عمرانی استاندار گلستان با انتقاد از بدقولی های معاون وزیر راه و شهرسازی از ابتدای دولت تاکنون، افزود: قول‌های مساعدت ایشان در ارتباط با نو سازی ناوگان راه و شهرسازی و ادوات آنها به ما تا به امروز عملیاتی نشده است.

وی بیان کرد: هماهنگی ادارات و ارگان‌ها با پلیس، عوامل راهداری و پلیس راه ضروری و کمک حال شورای مدیریت بحران خواهد بود.

وی در پایان از آمادگی، میزان نمک‌پاشی و شن ریزی شهرداری ها در این بحران راضی بود ابراز تشکر کرد./مهر

 

مطالب مرتبط:

دماي هواي گلستان افزاياش مي‌يابد

برگزاری مسابقات جام رمضان با حضور ملی پوشان اسبق والیبال گلس

از یکشنبه هوای گلستان 12 درجه کاهش می‌یابد

شروع عملیات اجرایی 94 طرح عمرانی و اقتصادی رامیان در دهه فجر

مبارزه مرگ زندگی بین شکار و شکارچی / مرگ سلطان حیوانات در مق

گلستان تنها استان دریافت کننده کد IR در کشور

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram