Rahian Noorاخبار گنبدکاووس- تورکمن نیوز: دومین مرحله کاروان راهیان نور ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه دوره دوم به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور، صبح امروز چهارشنبه با اعزام 150 دانش‌آموز پسر شهرستان گنبدکاووس به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، اعزام این تعداد دانش آموز با عوامل اجرایی ازمحل کانون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با سه دستگاه اتوبوس انجام شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس دراین خصوص گفت: اعزام دانش آموزان درقالب درس آمادگی دفاعی و باهدف ارتقای دانش، بینش و معرفت دانش آموزان نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس انجام می شود.
سیدصالح رفعتی افزود: اعزام دانش آموزان پسر و دختر مقطع متوسطه دوره دوم به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور که از چند سال قبل آغاز شده است، درسال تحصیلی جاری نیز ادامه دارد.
وی به آمار دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی درسال تحصیلی جاری اشاره نکرد، اما گفت: اعزام دانش آموزان با همکاری و هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج انجام می شود و آمار هر مرحله براساس ظرفیت ها، قبل از اعزام تعیین می شود.
رفعتی اضافه کرد: اعزام امروز دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی جنوب دومین مرحله اعزام دانش آموزان در سال جاری است و در مرحله قبل نیز نخستین اعزام دانش آموز دختر به تعداد 150 نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور انجام شد.
آموزش و پرورش شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان حدود 66 هزار دانش آموز دارد./ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

 عرضه ۲ محصول Luxgen توسط «آرمان‌موتور کویر» به زودی در ایر

توصیه‌های مدیر زراعت گلستان به گندمکاران برای مقابله با تهدی

تسلیت به رئیس شورای اسلامی شهر گنبد

پایان محاکمه مادر سنگدل که آرش و سیما را به طور فجیعی کشت/ م

رایزنی هسته‌ای ظریف به پاریس رسید

پاسخ مروتی به شایعات اخیر/ پیرامون موضوعات استان به هیچ عنوا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram