TurkmensNews Jafariاخبار ویژه گنبد - تورکمن‌نیوز: شوراي اسلامی شهر گنبد كاووس به عنوان دومين شهر بزرگ گلستان واقع شرق استان، بعد از راميان، يكي از بولوارهاي اين شهر را به نام استاندارد، نامگذاري نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، جعفري ايوري پس از تسليت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين عليه السلام گفت: در اجراي بند يك از پانصد و بيستمين جلسه شورا مورخ ١٣٩٥/٠٦/٢٩ پس از بحث و تبادل نظر شورا در اجراي مفاد بند ٢٤ ماده ٧١ قانون شوراها با اكثريت آرا، با پيشنهاد شهرداري گنبد كاووس براي نامگذاري بولوار فاقد نام حدفاصل ميدان آزادگان تا كمربندي به نام استاندارد موافقت نمود.
وی افزود: اين بولوار كه جهت آن شرقي-غربي است به همراه يكي ديگر از بولوارهاي فاقد نام گنبد به شهرداري پيشنهاد شده بود كه باتوجه به نزديك بودن اداره استاندارد به اين بولوار، قرعه نامگذاري به نام اين بولوار زده شد.
رييس اداره استاندارد شهرستان گنبد كاووس، ضمن تشكر از مجموعه خدوم شهرداري و شوراي اسلامي شهر گنبد كاووس، اعلام نمود هدف از نامگذاري بولوار به نام استاندارد، آن است كه نام استاندارد در اذهان مردم نهادينه شده و استاندارد تبديل به يك مطالبه مردمي شده و اين مهم فرهنگ سازي گردد.
دبير كارگروه تخصصي استانداردسازي و ارتقا كيفيت كالا و خدمات شرق استان اضافه نمود: نهضت نامگذاري بولوار يا ميدان به نام استاندارد در ساير شهرهاس شرق استان در دستور كار بوده و پيگيري خواهدشد.

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

زیاده‌روی در خوردن آجیل شور با افزایش فشارخون همراه است

دو خوراکی موثر در زیبایی پوست

كشف 285 کیلو تریاک مکشوفه در آزادشهر

هدیه جالب روحانی به رئیس جمهور ترکمنستان

حضور ورزشکاران گنبد و گلستان در رقابت‌های کشوری و بین المللی

پرتاب سکه بازی والیبال هاوش و شهرداری تبریز را به تعطیلی کشا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram